ניוזים חמיםחדשותחינוך

בעקבות הפרסום ברשת "ניוזים": שרת החינוך זימנה לשיחת בירור ונזיפה את מנהלת ומורה ביה"ס "יהל"ם" בר"ג, בו מופיע מיצג של נתניהו לבוש כנאצי ומצדיע במועל יד

בעקבות הפרסום הבוקר ברשת "ניוזים מרכז", שרת החינוך זימנה לשיחת נזיפה ובירור משמעתי את המורה ומנהלת בית הספר יהל"ם בר"ג, שבו נתלה מיצג המציג את בנימין נתניהו כקצין נאצי ועם תמונה של חבל תלייה על צווארו והמילה בוגד. "הסתה ונאצות נגד נבחרי הציבור - לא בבית ספרנו"

הבוקר פרסמנו לראשונה ב"ניוזים מרכז" על מיצג שמופיע במסדרונות בית הספר "יהל"ם" ברמת גן, בו נראה ראש הממשלה המיועד, בנימין נתניהו, כשהוא לבוש בבגדי קצין נאצי, מצדיע במועל יד ותמונה אחרת כשחבל על צווארו ועוד תמונה עם דמותו ועליה המילה בוגד.

המיצג עורר סערה רבה בקרב הורים בהית הספר, שפנו לחבר המועצה משה רווח ודרשו שיברר איך יתכן שמיצג כזה מופיע בבית ספר יסודי בעיר?

בעקבות הפרסום הבוקר ב"ניוזים מרכז" שרת החינוך ד"ר יפעת שאשא ביטון הנחתה לזמן לבירור מיידי את המורה שאחראי למיצג ומנהלת בית ספר "יהל"ם" ברמת גן. כמו כן משרד החינוך הורה על הסרת התמונות מקירטת בית הספר במייידי.

השרה אמרה כי: "הסתה ונאצות נגד נבחרי ציבור – לא בבית ספרינו".

ואם לא די, בליכוד החליטו להגיש תלונה במשטרה בעקבות המקרה.

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות