ניוזים חמיםחדשות

פרסום ראשון: כרמל שאמה הכהן הוא ראש העיר שנלקח לחקירה ממושכת יחד עם אשתו בחשד להעלמת מיסים במאות אלפי שקלים על נכסי נדל"ן בעיר

אחרי חקירה סמויה ממושכת, רשות המיסים עיכבה היום לחקירה ממושכת את ראש העיר ר"ג כרמל שאמה ורעייתו, בחשד שבמשך שנים העלימו מיסים על נכסי נדל"ן בעיר שבבעלותם

כרמל שאמה הכהן, ראש עיריית רמת גן, פירסם פוסט בדף הפייסבוק בו הוא מודה כי הוא ורעייתו עוכבו היום לחקירה בת 8 שעות ארוכות, על ידי חוקרי רשות המיסים, בחשד להעלמת מיסים במאות אלפי שקלים, במשך שנים על נכסי נדל"ן שונים שבני הזוג מחזיקים. רק בשעות הערב בני הזוג שוחררו לביתם.

כרמל שאמה נחקר היום עם רעייתו במשרדי החקירות של רשות המסים בתל אביב, כשעל פי החשד השתמט ראש העיר מתשלום מיסים בהיקף של מאות אלפי שקלים על דירות שבבעלותו, אך לא היו רשומות בחלקן על שמו.

החשדות נגד כרמל שאמה הכנן ורעייתו קשורים לנכסי נדל"ן השייכים לבני הזוג, בעיקר ברמת גן, כשמעבר לחשד להעלמות מס מצד שאמה הכהן, אשתו חשודה בעבירות דומות בעיקר בשל כהונתה בדירקטוריון של חברה המצויה בבעלות המשפחה.

לפני זמן קצר פרסם שאמה הכהן עצמו כי הוא ראש העיר שנלקח לחקירה ובכך הפר את צו איסור פרסום שמו.

כך כתב שאמה הכהן:

"מוותר על איסור הפרסום ואם היה מותר לי הייתי משתף במלוא פרטי חקירתי היום ברשות המיסים. מדובר בי ואין לי מה להסתיר.
חשוב לי מאוד להדגיש שלא נשאלתי ולו שאלה אחת על עיריית ר"ג או על תפקידי הציבוריים הקודמים.
החקירה הנוגעת לענייני הפרטיים על דיווחי חברה, שהקמתי לפני 24 שנים ושכבר לפני 13 שנים התפטרתי מניהולה בהתאם לחובה המוטלת עלי כל חבר כנסת.
כמו כן נשאלתי על הכנסות מדירות פרטיות שבבעלותי ובבעלות משפחתי. שיתפתי פעולה באופן מלא בחקירה ומטבע הדברים לא אוכל לפרט יותר בנושא בשלב זה.
לכל הדואגים והמחזקים תודה רבה ואני מאמין שגם כאן האמת תנצח. גם ביום לא נעים זה אני ממשיך להאמין ברשויות החוק ושלאחר בחינת הדברים הן תגענה, למסקנה כי דין התיק להיסגר.
כבר מחר בבוקר חוזר לעבוד מסביב לשעון".

 

צילום: רשת ניוזים

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות