ניוזים חמיםחדשותחינוך

בלעדי: מקרה אלימות קשה בסניף "בני עקיבא" בבת-ים, כשאמא של חניך מכה מדריכה ולמקום מוזעקות ניידות משטרה

סערה בסופ"ש בסניף "בני עקיבא" בבת-ים עם אלימות של אמא של חניך שזעזע ילדים והורים והגיעה עד לכדי תלונה במשטרה. מה קרה שם?

אירוע אלימות חמור נרשם ביום חמישי בערב בסניף בני עקיבא בשכונת רמת הנשיא בבת-ים, כשבמרכז האירוע עומדת אמא של חניך, כשלמקום הוזעקו שוטרים וכן הוגשה תלונה במשטרה.

במהלך אחר הצהריים והערב של יום חמישי בסניף בני עקיבא בבת-ים התקיימה פעילות לקראת הכנות ליום השיא שהתקיים אמש במוצאי שבת.

לפי גורמים בסניף, אחד מהחניכים התפרע והתנהג שלא כראוי גם כלפי ילד אחר במקום. המדריכה של הילד שלחה הודעה להוריו שבשל התנהגותו עליהם לבוא ולקחת אותו הביתה. אמו של הילד הודיעה שהיא מגיעה במיידי.

אלא שלפי עדים במקום, במקום להגיע ולקחת מהסניף את הילד, האם הגיעה והחלה לתקוף מילולית את המדריכה, כשמספר מדריכות נסו לחדר והסתגרו בו. הקומונרית של הסניף, בשם מעיין, יצאה אל האם שדפקה על דלת החדר וניסתה להרגיע את האם ולבקש שתעזוב את המקום. בתגובה, האם חבטה בקומונרית בת ה-19 והמשיכה לצרוח. למקום הוזעקה משטרה והוחלט להגיש תחונה כנגד האם.

מספר הורים סיפרו כי האם טענה באזניהם כי הגיעה לסניך לאחר ששמעה שאחת המדריכות הכתה במקל על רגליהם של מספר ילדים, בהם בנה. אולם, לפי עדויות רבות, דברים אלו לא קרו הלכה למעשה.

בינתיים, הורים רבים פנו לרכז הסניף ולאחראים ודרשו כי בנה של האם שנהגה באלימות, יורחק מהסניף.

מ"בני עקיבא" מסרו בתגובה: "מדובר באירוע חמור בו הותקפה קומונרית הסניף ע"י אימו של אחד החניכים במהלך ההכנות האחרונות לקראת אירוע השיא השנתי של התנועה- שבת הארגון. בעקבות האירוע -הקומונרית בסיוע התנועה הגישה תלונה במשטרת ישראל והיא וצוות הסניף מלווים באופן רציף ומקיף ע"י התנועה. כמו כן יודגש כי איש מצוות הסניף לא נקט כלל באלימות וכל הצגה אחרת של הדברים הינה סילוף של המציאות".

אתמול בערב הגיע ראש העיר, צביקה ברוט להשתתף ביום השיא בסניף ודיבר עם ראשי הסניף והביע בהם תמיכה.

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות