ניוזים חמיםחדשותחינוך

משפחתו של ילד בן 13 שהפך לשק חבטות של קבוצת ילדים בריונים בביה"ס "יובלים" באור יהודה, טוענת: "המנהלת והצוות החינוכי מסרב לנקוט צעדים נגד הילדים האלו, והבן שלנו בוכה כל יום ומפחד ללכת לביה"ס"

איך קורה שילד בכיתה ח' בהית ספר "יובלים" באור יהודה, הופך לשק חבטות של קבוצת ילדים, ולמרות פניית משפחתו למנהלת ולמורות, לא ננקט שום צעד נגד אותם ילדים?

א' (השם המלא שמור במערכת), התחיל בשמחה את שנת הלימודים בכיתה ח' בבית הספר "יובלים" שבאור יהודה, רק שהוא לא ידע שתוך זמן קצר הביקור בהית הספר יהפוך לסיוט עבורו וזה תודות לקבוצת תלמידי כיתה ז' שהחליטה לנתעלל בו, ככה סתם ולהפוך אותו לשק החבטות שלהם. אלא, שלפי המשפחה של א' המנהלת והצוות החינוכי בהית הספר לא עושה דבר כדי לעצור את מעשה הבריונות.

ליאור, אחיו הגדול של א', סיפר ל"ניוזים מרכז": "אחי הקטן התחיל בשמחה את בית הספר. בימים הראשונים, הוא הלך לכיתה שהייתה שלו בשנה שעברה, כדי לראות איך היא אחרי שיפוץ, סתם מסקרנות. מאותו רגע, התחיל הסיוט שלו. קבוצה של תלמידי כיתה ז' הזאת החליטה ממש להתלבש עליו, ככה סתם מתוך בריונות. הם אפילו שולחים הודעות בקבוצת ווטסאפ שלהם, שמזמינים את כולם לארוב לאחי אחרי בית הספר ולהרביץ ולקלל אותו. ככה זה נמשך ימים".

משפחתו של א' פנתה למנהלת בית הספר, למחנכת הכיתה וליועצת בית הספר, אלא שלפי ליאור: "פנינו, התחננו שיעשו משהו עם התלמידים הבריונים, וכל מה שלמנהלת היה לומר, זה שנפנה למשטרה. אחי כל בוקר בוכה לפני שהוא צריך ללכת לבית הספר ומפחד ללכת. למה? כי בבית הספר החליטו לא לנקוט באף צעד מול התלמידים האלו. אתמול רק, אחרי שפרסמתי פוסט על זה, המנהלת אמרה להורים שלי, שהיא תזמין אותם לשיחה. אנחנו מחכים".

מעיריית אור יהודה נמסר בתגובה: "מפאת צנעת הפרט לא ניכנס לפרטי המקרה. יחד עם זאת נדגיש כי הנושא מטופל באופן המקצועי ביותר על ידי צוות בית הספר, הפיקוח במשרד החינוך ואגף החינוך".

פנינו לתגובת משרד החינוך, שעדיין בחר שלא להגיב.

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות