ניוזים חמיםחינוך

"אין דבר יותר מעצים ממעשים טובים": אגודת הסטודנטיות והסטודנטים באוניברסיטה הפתוחה הגיעה לשמח ילדי מפונים

יוכי לוי, יו"ר האגודה: "שמחנו מאד להגיע יחד עם סטודנטים מתנדבים ולשמח את הילדים המתוקים שמפונים מביתם בכפר עזה"

 

לרגל חג הפורים וחודש המעשים טובים יצאו עובדי אגודת הסטודנטיות והסטודנטים באוניברסיטה הפתוחה בראשות יו"ר האגודה יוכי לוי ומנכל"ית האגודה הילה אבגי, להתנדבות האולטימטיבית. ביום רביעי נסעו לקיבוץ שפיים כדי לפגוש את הילדות והילדים של המשפחות המפונות מכפר עזה ולעשות להם חג שמח במיוחד. מה לא היה שם- דוכני יצירה- דוכן גבס, דוכן גואש, דוכן ציורים, דוכן קעקועים, דוכן בלונים, הפעלות, ממתקים, תחפושות וכמובן חיוכים מאוזן לאוזן אצל כולם.
תגובת האגודה: "אין דבר יותר מעצים ממעשים טובים ואין תקווה מעוררת השראה יותר מזו של מי שחוו את המלחמה מקרוב אבל לא ויתרו לרגע על שמחת החיים. האגודה תמשיך ליזום התנדבויות ומעורבות חברתית ברחבי הארץ בכל תקופה ובכל מצב."
יוכי לוי, יו"ר האגודה: "שמחנו מאד על הזכות והאפשרות להגיע יחד עם סטודנטים מתנדבים לשמח את הילדים המתוקים שמפונים מביתם בכפר עזה ומתגוררים במלון למעלה מחמישה חודשים."

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות