מקומיבת ים

בצל המלחמה, עיריית בת-ים מודיעה: ״עצמאות, אבל אחרת״

״מתוך כבוד למשפחות השכולות, לחטופים ולחטופות, ובהצדעה ללוחמים וללוחמות שלנו שעדיין נמצאים בשטח ומגנים עלינו בגופם״ כותב ראש העיר צביקה ברוט, ״אירועי יום העצמאות בבת-ים יתקיימו השנה בעצימות נמוכה. נחגוג, אבל טיפה אחרת״

ברוט הוסיף: ״העצמאות שלנו היא הרבה יותר מסתם סיבה למסיבה. יש לה משמעות קיומית עבור העם היהודי, מאז הכרזת העצמאות ועד לרגע זה ממש.

לעולם לא ניתן לאויבינו ושונאינו לעצור לנו את השמחה, אבל אנחנו לא נבצע השנה מופעי זיקוקים, ובמקומם יהיו מופעי רחפנים בשמיים״.

בעירייה אומרים כי מספר האמנים יצומצם מעט כדי להתאים את החגיגות לתקופה הרגישה הזו, ויינתן דגש על פעילויות לילדים. בנוסף, יקיימו כמדי שנה אירוע ייחודי לבעלי צרכים מיוחדים.

גם יום הזיכרון השנה יקבל השנה מקום מיוחד משלו, כשבנוסף לטקס יום הזיכרון תקיים העיר בת-ים  לראשונה אירוע ״שרים לזכרם״ מרכזי בהשתתפות המשפחות השכולות בנות העיר.

ראש העיר ברוט הוסיף: ״יהיה כואב, יהיה מורכב, אבל כמו תמיד העם שלנו יעמוד איתן ומתוך הכאב יבואו להם ימים טובים יותר. עם ישראל חי״.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות