ניוזים חמיםחדשותחינוך

פתיחה חגיגית: צוות אגודת הסטודנטיות והסטודנטים באוניברסיטה הפתוחה חגג את פתיחת השנה במגוון קמפוסים ברחבי הארץ, במפגשים פרונטאליים וגם בזום

יוכי לוי, יו"רית האגודה: "אני מאחלת הצלחה רבה לסטודנטיות והסטודנטים הוותיקים, וברוכים הבאים לסטודנטים החדשים שמתחילים את דרכם באוניברסיטה הפתוחה. כולי תפילה שנדע להעריך ולכבד זה את זו בכל מצב, מהסגל הזוטר ועד הסגל המנהלי והאקדמי, המרצים, רכזי ההוראה, העובדים, ההנהלה וצוות האוניברסיטה שעושים כמיטב יכולתם למעננו"

זה קרה וקורה, הפתיחה החגיגית של סימסטר א' לשנת 2022-2023 של אגודת הסטודנטיות והסטודנטים באוניברסיטה הפתוחה החלה בסערה. צוות האגודה השתתף במגוון טקסי פתיחת סימסטר לסטודנטים חדשים וותיקים ברחבי הארץ, מחיפה ונצרת ועד ירושלים, תל אביב ובאר שבע והיד עוד נטויה. חברי הצוות שהיו פרוסים בקמפוסים ברחבי הארץ, התרגשו לפגוש בסטודנטים החדשים והסבירו להם על האגודה וכמובן הדגישו כי מי שלומד בפתוחה צריך להיות גאה ללמוד באוניברסיטה הגדולה ביותר בארץ, שהאגודה שלה זכתה במדד שביעות רצון של הסטודנטים בסקר התאחדות הסטודנטים הארצית במקום הראשון- במשך 5 שנים. האגודה, היו"רית וחברי המועצה מטעם האגודה הציגו בפני הסטודנטים החדשים את פעילות האגודה ומגוון שירותיה ומה היא עשתה ועושה למען הסטודנטים ב 14 השנים מאז שהיא קמה ואיחלו שנה טובה, פורייה ומוצלחת לכל הסטודנטים.

סגן נשיא האגודה ליאור שפירא שהגיע למפגש פתיחת שנה בקמפוס מל"י בירושלים: "מרגש לפגוש מקרוב את הסטודנטים והסטודנטיות החדשים שמתחילים ללמוד אצלינו בקמפוס מל"י הירושלמי. הועד המנהל באגודה שם דגש על איכות מתן השירות של האגודה, חשוב לנו מאוד להיות מחוברים לשטח, ואני מזמין בחום את כלל הסטודנטים והסטודנטיות באו"פ לפנות אלינו בכל סוגיה ובכל זמן. אנו מאחלים לכם ולכן בהצלחה בשנת הלימודים הקרובה!"

רכז קמפוס באר שבע וחבר המועצה יעקב קלמינסקי שהגיע למפגש פתיחת שנה בקמפוס באר שבע:: "נהניתי לפגוש את הסטודנטים שמתחילים ללמד אצלינו בפתוחה, כרכז קמפוס וכחבר מועצה אני שמח לתת שירות ולפגוש את הסטודנטים בקמפוס באר שבע ולעמוד על צרכיהם הסטודנטיאליות".

 

רכז הקמפוס וחבר המועצה יעקב קלמינסקי בטקס פתיחת שנה בקמפוס באר שבע. צילום אגודת הסטודנטים באו"פרכז הקמפוס וחבר המועצה יעקב קלמינסקי בטקס פתיחת שנה בקמפוס באר שבע. צילום אגודת הסטודנטים באו"פ

דבר יו"רית הסטודנטיות והסטודנטים באוניברסיטה הפתוחה, יוכי לוי

סטודנטיות וסטודנטים יקרים,

ראשית, אני רוצה להודות לכם.ן על התמיכה והאמון שנתתם בי בבחירות לתפקיד באגודת הסטודנטיות והסטודנטים. אני נרגשת לכהן בתפקידי כיושבת ראש האגודה בקדנציה הנוכחית, מודעת לגודל האחריות ומקווה להיות שליחה נאמנה עבורכן.ם ולתת לסטודנטיות והסטודנטים את האפשרויות ואת המעטפת כל הדרך אל התואר הנכסף.

כפעילה באגודה מזה מספר שנים כיהנתי במספר תפקידים בהתנדבות: כסגנית נשיאה וחברת ועד מנהל הייתי שותפה לניהול ותפקוד המועצה, כרכזת קמפוס רמת אביב – מרכז הלימוד הגדול ביותר של האוניברסיטה השתתפתי בכנסים של פתיחת סמסטר עם סטודנטיות וסטודנטים חדשים, הצגתי את פעילויות האגודה, הכרתי סטודנטיות וסטודנטים רבים שפנו אליי לסיוע ומתן מענה בנושאים שונים הקשורים לאקדמיה ולתרבות והשתתפתי מספר פעמים בחלוקת מתנות לסטודנטיות וסטודנטים בקמפוסים. בנוסף, יחד עם חבריי הקמנו מדור תרבות לסטודנטים הדתיים והחרדים, ארגנו מספר אירועים ונוכחנו לראות שהביקוש לאירועים ובכלל לתמיכה לסטודנטים מהמגזר הדתי הוא משמעותי והם מהווים נתח מכובד מכלל הסטודנטים של האוניברסיטה.

נציגות ממחלקת דיקנט הסטודנטים, מהנהלת הקמפוס והנהלת האגודה בפתיחת סמסטר ירושליםנציגות ממחלקת דיקנט הסטודנטים, מהנהלת הקמפוס והנהלת האגודה בפתיחת סמסטר ירושלים

קידמתי תכניות מול עמותות שרצו להנגיש קורסי העשרה בנושאים שונים וחשובים ובמשך הפעילות שלי באגודה הכרתי את המחלקות השונות ואופן תפקודן, הייתי שותפה פעילה במחאות שקיימנו בתקופת הקורונה והייתי מעורבת אקטיבית בפעילויות של האגודה והמועצה.

כסטודנטית באוניברסיטה הפתוחה, למעלה מארבע שנים, סיימתי תואר ראשון במדעי החברה בהדגשת ניהול. אני מכירה את המחלקות השונות באוניברסיטה ואת האתגרים הניצבים בפני הסטודנטיות והסטודנטים ואני ממשיכה לתואר שני כסטודנטית במנהל עסקים בעז”ה. כמו כן, למדתי קורס הכשרת דירקטורים בבי”ס תפנית השייך ללימודי החוץ של האוניברסיטה הפתוחה.

רמ"ח אקדמיה בדברי הסבר לסטודנטים החדשים בפתיחת סימסטר בקמפוס רמת אביב. צילום אגודת הסטודנטים באו"פ

בתפקיד יושבת ראש האגודה, בעז”ה, אני מתכוונת לשים דגש על מגוון תחומים. ברמת המיקרו:

חברתית/ תרבותית– ליצור חיבור של הסטודנטיות והסטודנטים ביניהם בכלל ועם האגודה בפרט. אני מייחלת שכל סטודנטית וסטודנט ירגיש שהוא שייך ושהאגודה מייצגת אותו בכבוד, וכן שהוא ייקח חלק באגודה ע”י השתתפות בפעילויות החברתיות שהיא מארגנת.

כמו כן, לתת מקסימום תנאים טובים ותחושת גאווה לסטודנטיות והסטודנטים הלומדים באוניברסיטה הפתוחה וכן לייצר כמה שיותר אירועי תרבות לכלל הסטודנטיות והסטודנטים תוך מתן יחס שווה לכלל המגזרים והעדות ללא הבדלי דת ומין (מועדון התא הגאה, מדור החברה הערבית, מדור חברה ודת) ואף לייצר משלחות במקומות נוספים בעולם שטרם שלחנו אליהם ייצוג מטעמינו.

אקדמית – להגדיל את כמות ואיכות המרתונים לפני הבחינות, הרחבה של פרויקט סטודנט למען סטודנט – סל”ס למקומות נוספים, קורסי העשרה, סבסוד ברגב גוטמן ועוד. יש לנו קורסי הכנה מנטלית בתחילת הלימודים, סדנאות לינקדאין ועוד.

באופן כללי, האגודה פועלת כל העת על מנת להפיץ לסטודנטיות והסטודנטים את המידע על מגוון השירותים שהאגודה נותנת לסיוע בלימודים הן במלגות, הן בקורסי העשרה ובייצוג בוועדות משמעת והן בשירותים הרבים שהאגודה מספקת.

פתיחת סימסטר בזום בקמפוס חיפה. צילום אגודת הסטודנטים באו"פ

מלגות ומעורבות חברתית – להוסיף מלגות עם קריטריונים נוספים, מלגות למשפחות ולסטודנטיות וסטודנטים מעל גיל 35, הוצאת משלחות חינוכיות, הרחבת הפעילות הסטודנטיאלית למען החברה והסביבה תמורת נקודות זכות ועוד.

בנושא ההסברה – מתן דגש על שיווק האגודה והגדלת מספר חברי האגודה ומשלמי דמי רווחה, בניית מערכות טכנולוגיות ייעודיות על מנת להגיע לכלל הסטודנטיות והסטודנטים הלומדים במוסד.

בעז”ה ובאמונה שלמה, אני מבטיחה להיות קשובה לכן ולכם סטודנטיות וסטודנטים יקרים, אשתדל מאוד לסייע ככל שביכולתי לסטודנטיות ולסטודנטים שלנו המתמודדים עם אתגרים קשים ולא פשוטים כתוצאה מאופי הלימוד באוניברסיטה הפתוחה.

פתיחת סימסטר בקמפוס נצרת. צילום אגודת הסטודנטים באו"פ

אני מאחלת הצלחה רבה לסטודנטיות והסטודנטים הוותיקים, וברוכים הבאים לסטודנטים החדשים שמתחילים את דרכם באוניברסיטה הפתוחה. כולי תפילה שנדע להעריך ולכבד זה את זו בכל מצב,

מהסגל הזוטר ועד הסגל המנהלי והאקדמי, המרצים, רכזי ההוראה, העובדים, ההנהלה וצוות האוניברסיטה שעושים כמיטב יכולתם למעננו, ואנחנו, צוות אגודת הסטודנטיות והסטודנטים, העובדות העובדים, חברות וחברי המועצה – שליחי ציבור, ובתוכם אנוכי,

ניתן לכן ולכם את השירות הטוב ביותר במאור פנים, בסבלנות ובמסירות.

שלכם.ן יוכי לוי

יו”רית אגודת הסטודנטיות והסטודנטים של האוניברסיטה הפתוחה

מתנת פתיחת שנה של אגודת הסטודנטים באו"פ. צילום אגודה
יורית האגודה בפתיחת השנה בקמפוס ירושלים. צילום אגודת אופ
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות