חינוך

צלצול חדש בבתי הספר ברחבי הארץ: "לא תנצחו אותי"

משרד החינוך בשיתוף הזמר יהורם גאון ויוצרי השיר הוסיפו את השיר "לא תנצחו אותי" כצלצול לבחירת בתי הספר ברחבי הארץ

את השיר "לא תנצחו אותי", שנכתב על ידי נעמי שמר ז"ל ובוצע על ידי הזמר המוערך יהורם גאון. השיר יצא לאור בשנת 1984, ובמסגרת פרוץ מלחמת 'חרבות ברזל' חודש בביצוע של הזמר יהורם גאון בשיתוף עם דובר צה"ל. השיר שמבטא את הרוח החזקה של מדינת ישראל, נותן תקווה לימים שקטים וטובים יותר.

תלמידי ישראל מתמודדים כיום עם מציאות מורכבת, בצל מלחמה שמתרחשת במדינת ישראל. משרד החינוך מקדם תכניות מגוונות במטרה לנהל שגרת לימודים רציפה וסדירה ולצד אלה שם דגש על הרמת המורל ורוח הניצחון. מהלכים אלו נועדו להעלות את המורל והרוח המהווים חשיבות וחוסן עבור כלל האזרחים בתקופה זו.

שר החינוך, יואב קיש: תלמידי מערכת החינוך מתחנכים וגדלים במהלך שנות לימודיהם בבית הספר על יצירה ישראלית של אמנים מוערכים. בימים קשים אלו, ניגון השיר "לא תנצחו אותי" אשר נכתב ובוצע על ידי אמנים גדולים, משקף את המורכבות שאנו חיים בה, נותן תקווה ושם דגש על אחדותנו כעם אחד. רק ביחד ננצח.

יהורם גאון: אני גאה ומתרגש מכך שתלמידי ישראל נחשפים ומקשיבים ליצירה מדהימה של נעמי שמר ז"ל. השיר חודש במסגרת רוח התקופה הקשה שאנו עוברים ומטרתו לעודד ולחזק את עם ישראל. עם ישראל חי!

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות