ניוזים חמיםחדשות

זוג הורים מעיר בשפלה נעצרו בחשד להתעללות והזנחה קשה שהובילה למותה של בתם בת ה-7

ניתן לפרסם: שוטרי מחוז מרכז עצרו השבוע זוג הורים תושבי ישוב בשפלה בחשד להזנחה והתעללות בחסר ישע לאחר שבתם הקטינה בת 7 פונתה אל המרכז הרפואי ונקבע מותה

 

שוטרי תחנת רמלה פתחו השבוע בחקירה מואצת, עם קבלת דיווח מהמרכז הרפואי בדבר קטינה כבת 7 שהובהלה לבית החולים ללא רוח חיים מביתה בישוב באזור השפלה, כאשר עלה חשד להזנחה קשה ולפיכך גופת הקטינה הועברה למיצוי ראיות במכון לרפואה משפטית, לבחינת החשדות כי הדבר הוביל למותה.

בתוך כך, החוקרים ביצעו פעולות חקירה מהירות ועצרו לחקירה את הורי הקטינה תושבי האזור בשנות השלושים לחייהם בחשד למעורבות ובסיום חקירתם נכלאו ובתום דיון בבית המשפט הוארך מעצרם בהתאם לצורכי החקירה וממצאיה עד תאריך 21.12.23.

חקירת הפרשה הוטלה כאמור על היחידה המיוחדת ללוחמה בפשיעה בתחנת רמלה, במסגרתה ייגבו עדויות מכלל הגורמים הרלוונטים, לצד קבלת חוו'ד גורמי רפואה בהתאם.

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות