ניוזים חמיםחדשותחינוך

בעקבות פניית "ניוזים מרכז" בעיריית חולון מודים במחדל, בו נפתח גן ילדים בתל גיבורים במצב מזעזע, עם לכלוך והזנחה, כשכל הפניות מצד הצוות וההורים לא נענה מצד העירייה

צפו: כך נראה גן ילדים של עיריית חולון- עיר הילדים, בפתיחת שנת הלימודים בתל גיבורים. בעקבות פניית "ניוזים מרכז" העירייה מודה במצב המביש ומתנצלת על כך שלא ניתן כל מענה לצוות ולהורים שפנו אליהם ולא נענו בכלל

הורי ילדי גנים ובתי ספר בכל הערים ציפו להגיע למוסדות החינוך, אחרי חופשת הקיץ ולראות כיתות וגני ילדים הראויים ללימודים. הם מצפים שהליקויים יתוקנו במהלך הקיץ, על אחת כמה וכמה בעיר כמו חולון המתפארת כבר שנים רבות בתואר "עיר הילדים".

אלא שזה לא קרה לתדהמת הורי ילדי גן "טופז", גן עירייה בשכונת תל גיבורים, שהגיעו עם ילדיהם לגן ביום הראשון ללימודים וחשכו עיניהם, כפי שמספרת, הילה- אם לילד בגן טופז: "שנת הלימודים תשפ"ג נפתחה עם חצר בגן טופז של העירייה בשכונת תל גיבורים, כשהוא פשוט במצב מזעזע: עם שברים של חפצים, עלים ולכלוך בכל החצר, ארגז חול מטונף עם צואה של חתולים יוטה קרועה וכך הילדים שלנו משחקים".
הילה מספרת כי פנו לגננת והסייעת הראשית בצהרון במקום ושאלו מדוע הגן לא סודר: "הן סיפרו שפנו לעירייה ללא הועיל מספר רב של פעמים. כם הורים פנו וכלום, אין מענה".
הילה מוסיפה: "זו פשוט בושה וחרפה שזו הזוהמה שבה הילדים הקטנים שלנו צריכים לשחק, שלא לדבר על המחלות שהלכלוך הזה גורם. הגננות לוקחות את הילדים דלנו לחצר של גן אחר, שלא פעיל כדי שיהיה להם איפה לקיים פעילות".

מערכת "ניוזים מרכז" פנתה לתגובת עיריית חולון בשאלה, האם ראוי שכך תפתח שנת הלימודים בגן בשנת 2022, ומדוע אין מענה לפניות הרהות מצוות הכן וההורים.

בעיריית חולון, מודים כי מדובר במחדל וכך ענו: "אכן מדובר במצב שלא צריך לקרות. העניין הועבר לטיפול מיידי לגורמים הרלבנטיים. אנו מתנצלים בפני הילדים והוריהם".

 

צילום: הילה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות