ניוזים חמיםחדשות

ירושלים: נעצר חשוד בעבירות מין חמורות בקטינות.

בנוסף לנערות בהן פגע סיפר החשוד בחקירתו, שפגע מינית גם באחותו בעת שהייתה קטינה, זאת לפני כ-14 שנים בבית הוריהם.

משטרת ישראל חשפה ועצרה חשוד בביצוע עבירות מין חמורות בארבעה מקרים שונים בנשים בעת שהיו בקטינות. לאחר שמעצרו הוארך וגובשה נגדו תשתית ראייתית, אתמול הוגשה נגדו הצהרת תובע ובימים הקרובים צפוי נגדו כתב אישום.

במהלך החודשים האחרונים התקבל מידע בימ"ר ירושלים על חשוד שביצע עבירות מין כלפי קטינה לפני מספר שנים. בעקבות המידע, החלה חקירה סמויה ביחידה המרכזית של מחוז ירושלים, במהלכה אותרה אותה קטינה (בזמן המקרה הייתה כבת 13), שסיפרה לחוקרים כי לפני כחמש שנים היא וקטינה נוספת (שהייתה בשעתו כבת 8) נפלו קורבן למעשה סדום ומעשים מגונים שביצע בהם החשוד (אדם בשנות ה-30 לחייו תושב ירושלים), בביתו שהיה באזור נחלאות.

במסגרת החקירה הסמויה בימ"ר ירושלים עלה חשד כי אשה נוספת שהייתה אף היא קטינה בזמן המעשה, נפגעה ממעשיו של החשוד. האשה זומנה למשרדי ימ"ר ירושלים, שם סיפרה כי בהיותה כבת 13.5 לערך, הובאה ע"י החשוד לבית, שם כלא אותה וכפה עליה לבצע מגע מיני עם אדם אחר (קטין) שהיה חברו באותה תקופה.

בעקבות ממצאים אלו, בתאריך 21.8 עברה החקירה לשלב הגלוי, עת נעצר החשוד ע״י בלשי הנוער מהיחידה המרכזית של מחוז ירושלים בסמוך לביתו בגבעת שאול. החשוד נלקח לחקירה, שם הוטחו בפניו הראיות שנאסף ע"י חוקרי המשטרה במסגרת חקירת הפרשה. בחקירתו נחשף מקרה נוסף, שבמהלכו עפ״י החשד ביצע עבירות מין באשה שעמה היה בקשר שהייתה קטינה באותה עת (לפני מספר שנים).

עוד בחקירתו, מסר החשוד שפגע מינית גם באחותו בעת שהייתה קטינה, זאת לפני כ-14 שנים בבית הוריהם. מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת בבימ"ש השלום בירושלים, ואתמול לאחר שגובשה נגד החשוד תשתית לביצוע עבירות מין חמורות בנשים בעת שהיו קטינות, הוגשה נגדו הצהרת תובע ומעצרו הוארך בארבעה ימים נוספים עד לתאריך 7.9. בימים הקרובים צפויה הפרקליטות להגיש נגדו כתב אישום.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות