ניוזים חמיםחדשותחינוך

לתשומת לב ההורים בר"ג: צפוי היום דיון סוער במועצה בנושא מחירי הקייטנות העירוניות, שמחירם הגבוה גרם לעצומה וסערה בקרב הורים רבים

הערב, בישיבת המועצה ברמת גן ידון מחיר קייטנות העירייה הגבוה במיוחד - מחיר שעורר סערה בקרב הורים בעיר. האם ראש העיר, כרמל שאמה הכהן, יסכים להוריד את המחיר לרמה שקיימת בערים שכנות וערים רבות, או שישאיר את המצב של קייטנות במחירים שרק המעמד הגבוה יכול לעמוד בהם?

בסוף חודש מאי ותחילת יוני, הורים ברמת גן נדהמו לגלות כי מחירי הקייטנות של החופש הגדול, מטעם העירייה, בבתי ספר של החופש הגדול ובגני הילדים – קפצו והאמירו בצורה משמעותית ואף הגיעו לכדי 4500 שקל ויותר עבור ילד אחד שמשתתף בשלושת מחזורי הקייטנה.

לאור המצב הכלכלי שמכביד גם כך על כל בתי האב בארץ, ולנוכח המחיר הבלתי אפשרי למשפחה של שני הורים עובדים, שלעיתים צריכים לשלוח יותר מילד אחד לקייטנות – קמה סערה בקרב הורים רבים בעיר, שאף חתמו על עצומה וקראו לעיריית רמת גן לסבסד את הקייטנות, כמו שקורה בערים רבות – בהן ערים שכנות כמו גבעתיים, או ערים כמו חולון, שבהם מחירי הקייטנות נמוכים בעשרות עד מאות אחוזים ממה שעיריית רמת גן דורשת מההורים.

לאור כך, חבר המועצה, עו"ד אביהוא בן משה, שמחה כבר בהתחלה על המחירים הבלתי אפשריים, הגיש הצעה לסדר שתידון הערב בישיבת מועצת העיר שתתקיים.

בן משה התייחס לכך ואמר: "הערב יתקיים דיון במועצת העיר לדרישתי הברורה להפחית עד 2000 ש"ח את מחירי הקייטנות בגני הילדים ועד 1000 ש"ח את קייטנות בתי הספר.  מי מבין חברי המועצה אשר יתנגד להצעתי, להקל את יוקר המחייה בשנה קשה זו, וימכור את המשפחות הצעירות בעבור הכיסא, המשכורת והשררה, ידע כי תשובת ההורים תשלח אליו בעוד חמישה חודשים בהצבעתם נגדו בקלפי.
כספי הארנונה שלנו, אינם כספי האישי של חברי הנהלת העיר ואין סיבה שכספים אלו יבוזבזו לטובת מסעות היח"צ והפרסום של ראש העיר ערב הבחירות".
צילום אילוסטרציה: יוסי אלתרמן

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות