ניוזים חמיםחדשותרמת גן

רמת גן: תינוקת ננעלה בשגגה ברכב, מתנדבי ידידים חילצו אותה בשלום • "למרות העיכוב לא חששנו לשלומה של התינוקת"

התקבלה קריאה במוקד ידידים, אודות תינוקת כבת שנה שננעלה בשגגה ברכב לעיני אמה, בחניון קניון איילון ברמת גן

משאל שי לוי, מוקדן ידידים שענה לשיחה, הוציא את קריאת החירום. יניר מצנבר, סג"מ סניף רמת גן גבעתיים, אבי בייגל, יוסי ביטון ועדיאל אזולאי, מתנדבי המרחב, נענו לקריאה והגיעו במהירות למקום. באמצעות הציוד הייעודי שברשותם חילצו המתנדבים את התינוקת בשלום ובזריזות, ללא גרימת נזק לרכב.

אבי מספר: "קיבלתי את הקריאה בעיצומם של סידורים לחג. נסעתי מיידית למקום, אך העומס בדרכים בימים אלו של ערב חג עיכב אותי. לאחר שהגעתי, שוטטתי ברחבי החניון עמוס הרכבים עד שלבסוף הצלחתי למצוא את הרכב הנעול. למרות העיכוב לא חששתי לשלומה של התינוקת, מאחר והרכב היה מונע וממוזג. בפעולות מהירות ובשיתוף פעולה הצלחתי, יחד עם שאר המתנדבים וכוחות חירום נוספים שהיו במקום, לפתוח את הרכב ולחלץ את התינוקת לידי אמה הנרגשת".

בידידים שבים וקוראים להורים לשמור עליהם את מפתח הרכב • במקרה נעילה יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים במספר 1230 ללא כוכבית.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות