ניוזים חמיםחינוךיהוד

בנוכחות כל צוותי החינוך ביהוד-מונוסון הוענקו פרסי החינוך לשנת 2023. איזה צוות גן וצוות בית ספר לקחו הביתה תעודת הצטיינות?

יהוד-מונוסון חגגה השבוע את פתיחת שנת הלימודים בטקס ההוקרה השנתי וחלוקת פרסים לצוותי החינוך ולמורות ולמורים המצטיינים בעיר. אז מי הם צוותי החינוך ואנשי החינוך שזכו השנה בפרס?

כבכל שנה, גם השנה עם פתיחת שנת הלימודים נערך טקס פרסי ההצטיינות לצוותי החינוך ולמורים והמורות המצטיינים ביהוד-מונוסון. הפרסים חולקו באירוע במעמד ראש העיר, הנהלת העיר והעירייה, מנכ"ל העירייה גיל סימנהויז, מנהלת אגף החינוך מירי אור גוטפריד, סגן מזכ"לית הסתדרות המורים מיכאל פינטו, חברי הנהגת ההורים העירונית, מנהלות, מנהלים, מורות ומורים, ואורחים.
מנהלת אגף החינוך, מירי אור-גוטפריד, סיפרה: "האירוע הינו הזדמנות מיוחדת לומר תודה למורים, צוותי ההוראה והחינוך היקרים, על המאמץ ועל מעשה המרכבה בעשייה החינוכית פה בעיר יהוד מונסון. אנו מתכנסים הערב להעצים ולהוקיר את הטוב, לשים זרקור על המצטיינים ו מצטיינות ודרכם להאיר את שאר המורים הטובים והאיכותיים שלנו הנמצאים פה הערב ושעושים עבודת קודש לאורך כל השנה".
מנכ"ל העירייה, עו״ד גיל סימנהויז: "העירייה פועלת כל העת כדי להשקיע בקידום תשתיות החינוך, במבנים חדשניים ובציוד המתקדם ביותר; אבל הכוח הכי חשוב של מערכת החינוך שלנו הוא כוח האדם -המורות והמורים שמלמדים את התלמידות והתלמידים, שמסייעים להם לרכוש ידע וערכים. היום אנו מציינים את המצטיינים, אבל ההוקרה היא לכולם, מצטייני השנה, מצטייני השנים שהיו ואלו שיבואו וצוותי ההוראה כולם".
אות הצטיינות על יזמות חברתית חינוכית, ניתן לרב שי גלמן מבית ספר במעלה, בהוקרה מיוחדת למורה נחה ז"ל, ממייסדות מערכת החינוך ביהוד-מונוסון, כלת פרס החינוך הארצי לשנת 1978.
הפרס ניתן על ידי בנותיה ונכדתה של המורה נחה ז"ל.
צוות גן נרקיס, בהובלת הגננת ספי לב, זכה בפרס צוות הגן המצטיין.
לצוות הבית ספרי המצטיין לשנת תשפ"ג נבחר צוות בית הספר היובל, בניהולה של אודליה אלישע.
מורות ומורים מצטיינים:
בית הספר היובל – הדס עזרא
בית הספר הרצל – עירית נחמיה
בית הספר אורנים – שלומית פרונטה
בית הספר רמז – שרים סלאם
בית חינוך – טלי נוח
חטיבת ביניים סביונים – לימור ברט
חטיבת ביניים פסגות – יעל בן דויד
תיכון שפי – יניב זבולונוב
תיכון מקיף יהוד – שרה זילברפלד
מקיף שש שנתי עתיד יגאל אלון – טלי כספי
בית הספר חמ״ד מעלה –  רווית סבג
בית הספר במעלה – הרב ש"י גלמן
בקטגוריית עובד קידום נוער המצטיין זכתה חן עמר, רכזת במחלקת קידום הנוער.
המצטיינות והמצטיינים זכו בפרס על סך 1,000 שקלים, הוקרה מטעם עיריית יהוד-מונוסון. מענק בגין פרס היזמות החברתית החינוכית, בסך של 1,800 שקלים, ניתן הודות למשפחתה של המורה נחה.
צילום: עיריית יהוד-מונוסון

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות