ניוזים חמיםחדשותחינוך

בר"ג: תמונה של ראש הממשלה המיועד, נתניהו, במדי נאצים, עם חבל תלייה ומצדיע במועל יד. זה "המיצג" שמככב במסדרונות ביה"ס "יהל"ם" בעיר לתדהמת תלמידים והורים

עוד סערה במערכת החינוך ברמת גן, כשבבית ספר היסודי "יהל"ם" העלו מיצג במסדרונות בו נראה בנימין נתניהו במדי נאצים, מצדיע במועל יד ועם חבל תלייה על צווארו. ומראש העיר כרמל שאמה אין מילה, מעבר לפוסט שבו הכריז על דיאטה בה הוא פוצח. חשוב יותר, לא?

הורים לתלמידים בבית הספר היסודי "יהל"ם" ברמת גן נדהמו אתמול לקבל תמונות שצילמו ילדיהם (כפי שנראה בתמונות להלן), במסדרונות בית הספר כשנםרש מיצג שלם בו מופיע ראש הממשלה המיועד, בנימין נתניהו, כשהוא במדי נאצים, עם צלב קרס, חבל תלייה על צווארו ומצדיע במועל יד, ועוד תמונות שלו המציגות אותו כדיקטטור במשטר חשוך ואפל.

מבירור קצר של מספר הורים, התברר להם שהמוצגים האלו שמתנוססים במסדרון בית הספר, הוא ביוזמת אחד המורים, כשמנהלת בית הספר לא טרחה להסיר אותם.

הורים רבים פנו לחבר מועצת העיר, משה רווח, ותהו איך בית ספר במדינת ישראל מציג תמונות כאלו קשות כשמככב בהן לא פחות מראש ממשלת ישראל.

רווח, שהוצף אמש בפניות, פנה מייד למנהחת אגך החינוך בעירייה, רונית פדלון, ודרש ממנה הסברים.

רווח אמר הבוקר ל"ניוזים מרכז": "צלב קרס וחבל תלייה, זה המסדרון של בית-הספר היסודי יהלו"ם ברמת גן, שגילו הורים ותלמידים שפנו אליי אמש בעשרות. הטירוף הזה חייב להיפסק! זו הזוועה של מורה בודד שחשף את ילדינו בגיל יסודי, העשב השוטה הזה מקבל משכורתו ממשרד החינוך ואני מצפה שהוא יועמד לדין משמעתי. אין מקום במדינה מתוקנת לדברים כאלו ולא משנה לאיזה צד במפה הפוליטית זה מכוון. זו הסתה בוטה. פניתי למנהלת אגף החינוך, הגברת רונית פדלון שנדהמה לנוכח התמונות ומייד הודיעה שהיא תערוך כעת בירור מקיף".

יו"ר האופוזיציה, ליעד אילני, אף הגיב בזעזוע ואמר: "זו חציית קו קשה ואסורה. יש אמנות לגיטימית ויש הסתה בוטה. אסור שדבר כזה יקרה בפרט במערכת החינוך של רמת-גן".

זה לא המקרה הראשון שגורם לסערה במערכת החינוך ברמת גן, כשרק לפני כשלושה שבועות מנהחת בית הספר "נטעים" בעיר, תקפה במילים קשות את איתמר בן גביר וקראה לו גזען ועוד, במהלל טקס האזכרה לרצח יצחק רבין, דברים שגרמו לסערה בעיר ובמדינה.

אלא שבזמן שכל זה קורה, בעיריית רמת גן החליטו שלא להגיב כהרגלם, ובמקום לצאת ולגנות את מה שקורה בבית הספר יהל"ם, ראש העיר כרמל שאמה הכהן מפרסם הבוקר פוסט ארוך הפורש את החלטתו לפצוח בדיאטה לקראת שנת הבחירות. חשוב יותר כנראה עבורו….

 

צילום: פייסבוק

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות