ניוזים חמיםחינוך

מאות סטודנטים נהנו בהפנינג פתיחת השנה שהפיקה אגודת הסטודנטיות והסטודנטים של האוניברסיטה הפתוחה בקמפוס רמת אביב

יוכי לוי, יו"ר אגודת הסטודנטיות והסטודנטים באוניברסיטה הפתוחה: "כרכזת בקמפוס לשעבר אני מכירה היטב את צרכי הסטודנטים וכיו"ר האגודה כיום אני מתכוונת ביחד עם כל צוות האגודה לסייע כמה שניתן לסטודנטים."

השבוע נערך הפנינג פתיחת השנה בקמפוס רמת אביב בתל אביב. אגודת הסטודנטים חגגה את פתיחת השנה בהפנינג מטורף עם הסטודנטים בקמפוס, כאשר מאות רבות של סטודנטיות וסטודנטים השתתפו בהפנינג שהחל בשעות הצהריים ונמשך עמוק אל תוך הערב. הסטודנטים נהנו מבר מתוקים וקיבלו את המתנה השנתית כסיפתח לחלוקות נוספות שיהיו בקרוב. מנהלת הקמפוס אהובה זלצר הראל אירגנה את האירוע ביד רמה ובהצלחה גדולה ואת צוות האגודה שפינק את הסטודנטים במתנות והסביר להם על האגודה ופעילויותיה בשנה הקרובה, ייצגו היו"רית יוכי לוי, הנשיא שחר שבקו, רמ"ח תרבות ג'קי רשטר ורמ"ח מחלקת מלגות ומעורבות חברתית יאנה טכמן.

יו"רית האגודה יוכי לוי ומנהלת הקמפוס אהובה זלצר הראל. פותחים שנה. צוות אגודת הסטודנטיות והסטודנטים באוניברסיטה הפתוחה. צילום ניוזים

יוכי לוי, יו"ר אגודת הסטודנטיות והסטודנטים באוניברסיטה הפתוחה: "שמחתי לפגוש את מאות הסטודנטים בקמפוס רמת אביב, כרכזת בקמפוס לשעבר אני מכירה היטב את צרכי הסטודנטים וכיו"ר האגודה כיום אני מתכוונת ביחד עם כל צוות האגודה לסייע כמה שניתן לסטודנטים בקמפוס רמת אביב ובכל הקמפוסים של האוניברסיטה הפתוחה בתחומי רווחה, תרבות, העשרה ותמיכה בתחומי אקדמיה. שיהיה לכולם שנה מוצלחת!"

פותחים שנה. צוות אגודת הסטודנטיות והסטודנטים באוניברסיטה הפתוחה. צילום ניוזים

שחר שבקו, נשיא אגודת הסטודנטיות והסטודנטים באוניברסיטה הפתוחה: "שמחתי לפגוש את הסטודנטים והסטודנטיות בקמפוס קלאוזנר ברמת אביב. ברצוני לאחל להם הצלחה והצטיינות  בלימודים האקדמאים. כנשיא  ויו"ר ועד מנהל של האגודה אני מאמין שבאחריותי לסייע ולתמוך בסטודנטים והסטודנטיות בכל שלב במהלך לימודיהם באוניברסיטה הפתוחה. כבוגר האוניברסיטה הפתוחה אני מכיר את כל התהליך שעוברים הסטודנטים מתחילתו ועד סופו וביחד עם הנהלת האגודה והעובדים אנחנו נמצאים כאן למען הסטודנטים והסטודנטיות."

פותחים שנה. צוות אגודת הסטודנטיות והסטודנטים באוניברסיטה הפתוחה. צילום ניוזים
מתוקים. אגודת הסטודנטיות והסטודנטים באוניברסיטה הפתוחה. צילום ניוזים
בר מתוקים. צילום ניוזים
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות