Uncategorized

בית המשפט השלום לתעבורה גזר על נהג משאית שנתפס נוהג בפסילה בפעם השביעית, 33 חודשי מאסר.

בעקבות פעילות אכיפה של אגף התנועה וניהול ההליך המשפטי ע"י תביעות המשטרה נגזר על הנאשם נאור ברנס, בן 42 מחולון 33 חודשי מאסר, שנת מאסר על תנאי למשך 3 שנים ו 10 שנות פסילה לאחר שהורשע בעבירות נהיגה בזמן פסילה ברכב משא, נהיגה ללא ביטוח ועבירות נוספות.

בתאריך 05.06.22 שוטרי אגף התנועה תפסו הנאשם נוהג במשאית בכביש 7 לכיוון מערב כשהוא פסול לנהיגה לאחר שנגזר עליו עונשי פסילה מבית המשפט. הנאשם נעצר והוגש נגדו כתב אישום ובקשה למעצר תום עד להליכים ע"י יחידת תביעות תעבורה מרכז של משטרת ישראל.

תובע התעבורה של משטרת ישראל עתר לענישה ברף הגבוה של מתחם הענישה וזאת בין היתר נוכח הישנות מקרים, זלזול בהחלטות בית המשפט וסיכון משתמשי הדרך.

בית המשפט אימץ את עתירת התובע וכאמור, גזר על הנאשם עונש מאסר ממושך של 33 חודשים לצד 10 שנות פסילת רשיון הנהיגה ועונשים נוספים.

משטרת ישראל תמשיך לפעול ולאתר נהגים המהווים סכנה לציבור, נוהגים בזמן פסילה ולהביאם לדין ולדרוש עונשי מאסר מאחורי סורג ובריח.

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות