Uncategorized

אורנה ברביבאי מכריזה על התמודדות לראשות העיר ת"א. אמורה להתפטר בזמן הקרוב מהכנסת

רון חולדאי מאחוריך. חברת הכנסת והאלופה במיל. אורנה ברביבאי, תכריז מחר על ריצה לראשות העיר תל אביב, בתמיכת "יש עתיד". ברביבאי תאלץ להתפטר מהכנסת בשבועות הקרובים

הח"כית מ"יש עתיד", מספר 2 ברשימת "יש עתיד" לכנסת, תערוך מחר אירוע פעילים בגן העיר בתל אביב, בו תשיק רשמית את הקמפיין שלה במרוץ לראשות עיריית תל אביב-יפו.

ברביבאי, אלופה במילואים (האישה הראשונה שמונתה לאלופה בצבא) ושרת הכלכלה לשעבר, תהיה הח"כית היחידה במפלגה שתתמודד בבחירות המוניציפליות, זאת לאחר שח"כ אלעזר שטרן חזר בו מהכוונה לרוץ לראשות העיר חיפה, לאחר שיו"ר "יש עתיד" הבהיר לו כי עליו להתפטר מחברותו בכנסת לשם כך, ובמידה ולא יבחר לראשות העיר, לא יוכל לחזור לכנסת.

ברביבאי צפויה להתפטר בשבועות הקרובים מכהונתה בכנסת לטובת המרוץ.

מ"יש עתיד" יצאה הודעת גיבוי מלאה למועמדותה של ברביבאי לעיר הגדולה והעשירה בישראל: "במהלך האירוע יודיעו ראש הממשלה לשעבר ויו"ר מפלגת יש עתיד, יאיר לפיד יחד עם ח"כ והשרה לשעבר אורנה ברביבאי על התמודדותה לראשות עיריית תל אביב-יפו בבחירות הקרובות".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות