Uncategorized

עו"ד שלומי הראל יתמודד למועצת העיר ר"ג: "במטרה להיות חבר מועצה משמעותי בכל קואליציה שתקום"

בשבוע הבא יתקיים כנס השקת הקמפיין של עו"ד שלומי הראל שמכריז על התמודדות למועצת העיר רמת גן. שלומי הראל: "אשתף פעולה למען תושבי העיר עם כל ראש שיבחר. אני בא עם תשוקה אמיתית וניסיון משמעותי לעבוד נטו רק למען התושבים וללא שכר"

עו"ד שלומי הראל יתמודד לחברות במועצת העיר רמת גן בבחירות שיתקיימו ב- 31.10,2023 ביחד עם סיעתו "עידן חדש". הבחירות המוניציפליות הם ב-2 פתקים נפרדים: פתק צהוב לראשות העיר והפתק הלבן למועצת העיר. שלומי הראל לא יתמוך בשום מועמד לראשות העיר ויעבוד עם כל ראש שיבחר.
שלומי הראל: "כיליד העיר רמת גן ותושב העיר הפעילות הציבורית היא שליחות אמיתית לתקן עוולות ולכן אני מתחייב לא לקבל שכר. העיר היא של התושבים והם בעלי המניות והדירקטוריון וחברי המועצה צריכים להשמיע את קול התושבים במגוון הנושאים".
עו"ד הראל, 50, נשוי לעדית ואב ל-4, עומד בראש משרד עוה"ד בבאי הראל ושות', העוסק בהיבטים שונים של תחום הנדל"ן ונחשב למוביל בתחום ההתחדשות העירונית.
כאמור, בשבוע הבא יתקיים כנס השקת הקמפיין בהשתתפות פעילים רבים מכל העיר ומכל המגזרים. בהשקת הקמפיין יחשוף הראל את הנקודות העיקריות של תוכנית הפעילות שלו שגובשה ביחד עם התושבים מהשטח.
עו"ד הראל: "אני לא מגבש מצע ותוכנית פעילות עם אנשי אקדמיה שיושבים במגדל השן אלא עם התושבים. אני מבוקר עד ערב שומע את הקולות מכל שכונות העיר ומתייעץ אך ורק עם התושבים. העקרון שלי הוא לקדם את הנושאים היומיומיים של התושבים, לצמצם עבורם בירוקרטיה ולהיות זמין ויעיל".
מנהלת הקמפיין הבחירות היא ליבנת נזרי דוברת העירייה לשעבר ב-4 השנים האחרונות אשר פתחה לאחרונה משרד לאסטרטגיה ותקשורת ומתמחה בזירה המוניציפלית .

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות