Uncategorized

כרמל שאמה ממשיך לצפצף על החוק: 3 שבועות לפני הבחירות שאמה ממנה את מי שהיה נהגו של משה כחלון לתפקיד מנהל מרכז הספורט והחוגים במרום נווה, מבלי שיש לו כל ניסיון ניהולי ועל פי שנאסר לבצע מינויים כאלו לפני הבחירות

כרמל שאמה הכהן ממשיך לצפצף על החוק, על עובדים ועל התושבים. בניגוד למה שמתיר חוק הבחירות- הוא ממנה לפני כשבועיים למנהל מרכז הספורט ב"מרום נווה" אדם ששימש בעבר כנהגו של השר לשעבר, משה כחלון, שמיודד עם שאמה הכהן

כרמל שאמה הכהן, ראש עיריית רמת גן, נדמה שהוא עושה כל העולה על רוחו: למרות שאסור לבצע מינויים שבועות ספורים לפני הבחירות המוניציפליות- לפני כשבועיים ימים שאמה מכריז על מינוי מקורב לשר לשעבר משה כחלון, שמקורב לשאמה הכהן.

על פי חוזר מנכ"ל: "במהלך תקופה זו לא ניתן לאייש באורח קבע משרה מוניציפאלית חדשה (גם אם אינה בכירה) או משרה בכירה קיימת ולשם כך, יש לקבל אישור מנהל אגף כח אדם ושכר במשרד הפנים".

אלא שכל זה לא עצר את כרמל שאמה מלבצע את המינוי של אדם המקורב לחברו, השר לשעבר משה כחלון: מדובר באדם בשם דב אלטר שבמשך תקופה ארוכה שימש כנהגו של כחלון בזמן שהיה שר בממשלה. באותה תקופה כשאלטר כבר בשנות החמישים לחייו, כחלון שולח אותו ללימודי עריכת דין אותם הוא משלים רק לפני כחמש שנים כשהוא כבר נושק לגיל 60.

עם הסמכתו כחלון ממנה אותו ליועץ, אלא שזה לזמן קצר לאחר החלטתו של כחלון לפרוש מהפוליטיקה.

אלטר פתח משרד עורכי דין עצמאי, אך מעולם לא ניהל חברה או עמותה – כל זה לא מנע מכרמל שאמה הכהן למנות אותו לפני 3 שבועות, בניגוד למותר, למנהל מרכז הספורט והחוגים בשכונת "מרום נווה" – זאת לאחר שהמנהל היוצא פרש.

עובד במקום סיפר: "בזמן שהוציאו כאן עובדים לחל"ת מאז פרוץ המלחמה, שאמה מוצא ג'וב לחברים שלו, במקום למנות עובד מבפנים למנהל ולהחזיר עובדים אחרים לקבל משכורת. ראש העיר כרגיל דואג לאינטרס האישי שלו".

פנינו לתגובת העירייה ושאלנו האם החוק לא חל על ראש העיר כרמל שאמה הכהן ומה כישוריו של מר דב אלטר שנבחר לתפקיד?

דוברת העירייה בחרה שלא להגיב.

 

צילום: מערכת ניוזים

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות