Uncategorized

 השיר של השמיים: יאיר דוד מגיש סינגל קליפ מרגש – עלה

מחזק, מקרב לבבות ומבליט את העשייה של המגזר החרדי ב'חרבות ברזל'

הזמר יאיר דוד שכבר הוציא מספר שירים בדרך לאלבום הבכורה שלו, מרגש עם שיר חדש שכתב והלחין איתי עמרן, עם העיבוד של אלירן אביטל וקולות הרקע של מקהלת ידידים העולמית. 'עלה' כל כך מתאים לאווירת ימי הלחימה 'חרבות ברזל' שבאה לאחר תקופה שבה הרכבת המשותפת שלנו כעם "עושה שבילים כמו משוגעת". ואז כשבאה עלינו המלחמה, עם הכאב הגדול, האובדן והשכול, החרדות והחששות, החטופים שכולנו התפללנו למענם, הגענו למצב שבו "אחרי כל השנים, הבינו שנותנים ידיים, נהיה שלום, אפילו אש עזרה למים" וכולנו יחד שרים את השיר של השמיים "עלה עלה עלה, למעלה למעלה עלה, עד ראש ההר, כי יש בך את הכוח גם לא לשכוח, שבכל אדם, יש מלאך שלוחש לו, עלה עלה עלה…" בקולו הנעים, המלטף והמרגש של יאיר דוד שמביא תחושה של אומץ ותקווה, ניתן לשמוע על השבר האישי שלו בכך ששכל מכרים וחברים קרובים במהלך המתקפה של חמאס על עם ישראל.

יאיר דוד מספק עם כל יצירה שלו חוויה מוזיקלית מיוחדת. השיר לא רק מביא איתו את המסר והרגעים של ימי הלחימה, אלא גם מלווה בקליפ מרגש שמציג את הפעילות המבורכת של אלפי חרדים שהשתתפו ומשתתפים באופן פעיל בתמיכה וסיוע לתושבי ארץ ישראל וחיילי צה"ל, בניהם המתנדבים של מד"א, ידידים, זק"א, עמותת 'ושמחת', והפעילות המרגשת של איש החסד שי גראוכר ועמותת 'כלל ישראל – ביחד ננצח' שעושים בימים אלו רבות לחיילים ומפוני הדרום והצפון. השיר והקליפ מביאים עמם את הערכים החברתיים והלאומיים של עם ישראל, ומציינים את חשיבות האחדות והלכידות, שהלוואי ויהיו כאן לנצח.

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות