ניוזים חמיםחדשותתל אביב - יפוUncategorized

הותר לפרסום: היחידה המרכזית במחוז ת"א חשפה התארגנות עבריינית שתכננה חיסול באמצעות רחפן עם מטען רב עוצמה

לאחר חקירה סמויה של היחידה המרכזית (ימ"ר) במחוז ת"א, נחשפה התארגנות עבריינית של שבעה חשודים שתכננו לפגוע באדם אחר באזור יפו, באמצעות רחפן שחובר אליו מטען רב עוצמה.

החשודים נעצרו במסגרת פעילות מבצעית של הימ"ר, והשבוע עם הבשלת החקירה הוגשה בעניינם הצהרת תושב בדבר בכוונה להגיש נגדם כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים.

החקירה נפתחה ב-14/12/22, לאחר שנתין זר מהפיליפינים שרכב על אופניו בשדרות ירושלים ביפו, הבחין ברחפן שאורותיו דולקים מונח על חומת אבן נמוכה, כאשר מתחתיו חפץ שהעלה בעיניו חשד כי מדובר במטען חבלה. הנתין פנה לשוטרים שהיו במחסום באזור יפו, עדכן אותם על מציאת הרחפן, וחבלן משטרה שהוזעק אל המקום קבע כי מדובר במטען חבלה תקני רב עוצמה שהורכב מלבנת חבלה שהוצמד לה מנגנון הפעלה מרחוק.

חקירת האירוע הוטלה על ימ"ר ת"א, שהחלו בפעילות מודיעינית וטכנולוגית סמויה, שהעלתה חשד כי מדובר באמצעי תקיפה שהוכן בכדי לפגוע באדם אחר, במסגרת סכסוך עברייני.

החקירה הובילה את חוקרי הימ"ר, למעקב מודיעיני הדוק אחר מספר חשודים תושבי כפר קאסם.
ב-28/12/22, במהלך החקירה הסמויה, הבחינו שוטרי הימ"ר כי ארבעה חשודים מההתארגנות בכפר קאסם הגיעו סמוך לחצות מכפר קאסם לבית ביפו. כוח מבצעי של הימ"ר נערך סמוך לבית, כאשר לפתע הבחינו השוטרים ברחפן באוויר. בשל החשש שמדובר ברחפן חמוש, ניתנה פקודת פריצה אל הבית, וכוחות הבילוש עצרו במקום את ארבעת החשודים מכפר קאסם, וחשוד נוסף תושב יפו המתגורר במקום.

בחיפוש סמוך למקום המעצר, אתרו הבלשים שתי ערכות רחפנים, טלפונים סלולריים, וסמוך לבית בשקית נמצאו לבנות חבלה ונפצים.

החמישה, יחיא אבו ג'אבר בן 35, עומר צרצור בן 30, אחמד פריג' בן 31 ועומר טהא בן 25 תושבי כפר קאסם ומוחמד נאדי בן 31 מיפו, נעצרו והועברו לחקירה במשרדי הימ"ר, ובהמשך נעצרו עוד שני חשודים תושבי כפר קאסם נור צרצור בן 37 וח'אלד צרצור בן 38 ששבו ממרוקו, בחשד למעורבות באירועים.

מעצר השבעה הוארך מעת לעת, הפרקליטות צפויה להגיש בעניינם כתב אישום ובקשת למעצר עד תום ההליכים.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות