ניוזים חמיםחדשות

משטרת ישראל סיימה את חקירת הקטין שתקף נהג אוטובוס באור יהודה

חוקרי תחנת מסובים פתחו בחקירה בתאריך 11.1.23 לאחר שנהג אוטובוס הותקף שהעיר לרוכב קורקינט על אופן נהיגתו בכביש 461 פינת יחזקאל קזז באור יהודה.

ממצאי החקירה עלה כי רוכב הקורקינט נסע ללא קסדת מגן על כביש 461 שהינה דרך בינעירונית, מעולם לא הוציא כנדרש תיאוריה והיתר הכשרה כדין ואף הרכיב אדם נוסף בניגוד לתקנות בתעבורה.

בתוך כך, נהג האוטובוס עצר בסמיכות לרוכב הקורקינט והעיר לנאשם על אופן נהיגתו. בתגובה, הנאשם קילל את הנהג, ירד מהקורקינט, עלה לאוטובוס וריסס את הנהג בגז מדמיע ונמלט מהמקום.

בחקירה מהירה של חוקרי תחנת מסובים, בתאריך 15.1.23 אותר ונעצר החשוד, בן 16 מאור יהודה והובא לחקירה בתחנת מסובים שבסיומה נכלא ומעצרו הוארך מעת לעת.

עם סיומה של החקירה, הגישה יחידת התביעות של מחוז ת"א, כתב אישום כנגד הקטין בגין תקיפת עובד ציבור, אי עמידה בתנאים לנהיגה בגלגינוע, הרכבת אנשים על גלגינוע, רכיבה על גלגינוע ללא קסדת מגן ושימוש בכביש ברכב ללא מנוע וכן בקשה למעצר עד תום ההליכים.

המשטרה תמשיך לפעול בכל הכלים העומדים לרשותה בעבירות אלימות וביריונות

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות