Uncategorized

אנשים טובים באמצע הדרך – קריית ביאליק התגייסה לחגוג יום הולדת לילדה מפונה מהצפון

תושבי קריית ביאליק ארגנו יום הולדת מהאגדות לילדה שפונתה עם משפחתה מקיבוץ חניתה

מיד עם פרוץ מלחמת "חרבות ברזל" פונתה ענבל  כ. יחד עם 2 ילדיה מקיבוץ חניתה בגבול לבנון. ענבל, ילידת קריית ביאליק, עברה להתגורר בבית אחותה בקריה.

כשביתה הצעירה תמר עמדה לחגוג את יום הולדתה, פנתה ענבל לעובדת סוציאלית של אגף הרווחה והביטחון החברתי, רננה לשם, האחראית על נושא הסיוע הסוציאלי למפונים והביעה את משאלת ליבה לחגוג את יום ההולדת כדי לתת לתמר הרגשה שהחיים ממשיכים למרות הנסיבות. רננה נרתמה למשימה ופרסמה פוסט בקבוצת הפייסבוק "תושבי קריית ביאליק" כדי לגייס מתנדבים לאירוע. התגייסותם של תושבי העיר הייתה מרגשת ביותר.

בשבוע שעבר חגגה תמר את יום הולדתה עם החברים החדשים מבית הספר ביאליק בו היא השתלבה. תושבי קריית ביאליק הרימו לתמר אירוע מהחלומות. קארין שמחון – "מיני קאריני" הגיעה עם כל הציוד שלה וארגנה לילדים תחרויות ומשחקים כיפים, הציבה עמדת איפור לילדים ופינקה אותם כמו נסיכים. עמית אקרה ארגנה עמדה לקליעת צמות ושמחה את הבנות. אורי משה מ"מעל המצופה" הפעיל מכונת סוכר ופופקורן ופינק את הילדים באירוע. עדי פרץ המוכשרת הכינה עוגת יום הולדת מרהיבה בעיצוב מיוחד של חד קרן ושמחה מאוד את תמר. ליאת, מנהלת גן הילדים "חינוך עם חיבוק" אירחה את מסיבת יום ההולדת במבנה הגן.

רננה לשם, עו"סית קהילה באגף הרווחה והביטחון החברתי בעיריית קריית ביאליק, שהרימה את הכפפה וארגנה את האירוע, ציינה: "אני מודה לכל התושבים המדהימים של קריית ביאליק שהביעו את רצונם להתנדב וקיימו לתמר יום הולדת מהסרטים. מאוד חימם את הלב לראות את הילדה מאושרת ומרוגשת . אנשים טובים גרים בקריית ביאליק היפה מכולן".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות