Uncategorized

שוחררו למעצר בית שלושת הסייעות החשודות בהתעללות קשה בפעוטות בגן צפרירים בלוד

הסייעות עדן ברזני, דפנה גאלי ומריאנה מונעים זייתונה, שנחשדות בהתעללות בפעוטות בגן צפרירים בלוד, שוחררו היום למעצר בית בתנאים מגבילים. צילומי מצלמות הגן הראו על מקרי התעללות חמורים מאוד

בית משפט השלום בראשון לציון שחרר למעצר בית את שלוש הסייעות החשודות בהתעללות ותקיפת פעוטות בגן צפרירים בלוד. הסייעות עדן ברזני, דפנה גאלי ומריאנה מונעים זייתונה יישארו במעצר בית מלא עד 17 במאי ומלבד יציאה לצרכי חקירה, חל עליהן איסור יצירת קשר אחת עם השנייה למשך 30 ימים, איסור עיסוק עם קטינים עד 21 ביוני והרחקה מהגן ל-30 ימים.

כזכור, לפני כשבוע ימים ביום ראשון, בתום חקירה סמויה של כמה שבועות, המשטרה עצרה שלוש סייעות שעובדות בגן הילדים הפרטי בלוד בחשד לתקיפה והתעללות ממושכת בפעוטות כבני שלוש. החקירה נפתחה בעקבות תלונה מהורי פעוט כבן שלוש, שחשדו כי הוא נפגע בגן המדובר.

חוץ מגביית עדויות, חוקרי המשטרה צפו בתיעוד מהמצלמות שהותקנו בגן. לפי התיעוד שנראה, הסייעות הטיחו את הילדים על הרצפה, סטרו להם ואף לכמה מהילדים נגרמו פגיעות גופניות של ממש.
מדובר בגן פרטי שלדברי ההורים היה מבוקש מאוד ואף הייתה אליו רשימת המתנה להרשמה לגן.
צילום אילוסטרציה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות