ניוזים חמיםחדשותבת יםUncategorized

בן (אברהם) רומנו ז"ל, חובש ונהג אמבולנס מתנדב במד״א נהרג בתאונת דרכים

בן ז"ל החל להתנדב במד"א לפני כשש שנים והיה מתנדב פעיל ודומיננטי מאוד ושימש כחובש רפואת חירום ונהג אמבולנס. מעבר לפעילותו להצלת חיים במשמרות באמבולנסים שימש בן ז"ל ככונן תגובה מיידית והציל את חייהם של מאות רבות של אנשים במהלך השנים. במהלך מגיפת הקורונה סייע במערך הדגימות במטרה למגר את התפשטות המחלה.

אילן טלר, יו"ר המתנדבים בתחנת ממד"א בחולון, ספד לו: "איבדנו חבר, איש מקצוע ואדם אהוב מאוד. בן ז"ל היה מתנדב פעיל ואקטיבי, מוכשר ונחוש ללמוד ולהציל חיים. היה חברותי וחייכן ומותו הותיר את חבריו לתחנה המומים וכואבים. אנו שולחים חיזוקים ותנחומים גדולים למשפחתו ולבת זוגתו".

אפי בר, מנהל מרחב איילון במד"א: "משפחת מד"א משתתף בצער משפחת רומנו על מותו הטרגי של בן ז"ל, מתנדב מוכשר ואהוב בארגון, אשר קיפח את חייו בתאונת דרכים קשה. זוהי אבדה כואבת וקשה לתחנה, למרחב ולארגון כולו. יהי זכרו ברוך".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות