Uncategorized

מאיר גבריאל, תושב קרית אונו, שחשוד באינוס עשרות נערות ונשים עם מוגבלות, תוך ניצול מצבן הנפשי

ניתן לפרסם: בתום חקירה סמויה שניהלה המשטרה בחודש האחרון, פשטו שוטרי תחנת נהריה על דירתו של, מאיר גבריאל בן 35, במקור מקריית אונו, החשוד בעבירות אינוס במרמה של קטינות, נערות עם מוגבלות ונשים תוך התחזות וניצול מצבן הנפשי, זאת לצורך איתור נפגעות נוספות. עפ"י החשד המשטרה סבורה כי ישנן עשרות מתלוננות נוספות

 

שוטרי תחנת נהריה ב'מרחב אשר' פתחו בחקירה לפני כחודש ימים עם קבלת דיווח אודות חשד לביצוע אונס ומעשים מגונים בנסיבות מחמירות שבוצעו כלפי נערה עם מוגבלות תוך שהוא מנצל את מצבה ומבצע בה אינוס ללא הסכמתה תוך ביצוע מעשים מגונים בנסיבות מחמירות.

עפ"י החשד, נהג החשוד להתחזות לאישה צלמת בשם "יובל" ולהציע את שירותו לנשים באתרים המחפשות עבודה כך היה נוהג "לצוד" ולאתר את הנשים, אז היה מצליח לפתח איתן שיחה, לרכוש את אמונן וכן היה מציע להן להצטלם לקמפיין תמורת תשלום נאה תוך שהוא קובע איתן שעה ומקום, בד"כ בביתן.

רגע לפני מועד הפגישה התחזה החשוד שוב על פי החשד לדמות אחרת, הפעם צלם גבר בשם "אבי" בטענה כי הצלמת "חולה" והוא מחליף אותה, הכל מתואם ואין לה ממה לחשוש.

על פי החשד הגיע הצלם "אבי" , הלא הוא כאמור החשוד מאיר גבריאל, אל דירתה בנהריה של הקרבן, נערה בת 16 עם מוגבלות, ושם ביצע בה את זממו באלימות ללא הסכמתה תוך ניצול מצבה.

שוטרי התחנה פשטו בשבוע שעבר על דירתו של החשוד בקרית אונו שם תפסו מחשבים ואמצעים טכנולוגים נוספים הקושרים אותו בחשד לביצוע של עוד מספר רב של מקרים דומים ומגיעים לכדי עשרות מקרים הנחשדים שבוצעו בשיטת פעולה דומה ברחבי הארץ בשנה החולפת. החשוד נעצר לחקירה בסיומה נכלא ומעצרו הוארך עד לתאריך 17.4.24

המשטרה מבקשת היום, לאחר שבית המשפט נעתר לבקשתה, לפרסם את פרטיו ותמונתו של החשוד וזאת לצורך איתור נפגעות נוספות אשר נפלו קרבן למעשיו של החשוד ויוכלו לשפוך אור נוסף על החקירה.
ראשית נפרסם שתי תמונות, הראשונה באמצעותה התחזה לצלמת "יובל". התמונה השנייה הינה תמונתו המקורית של החשוד מאיר גבריאל בן 35 מקרית אונו.

המשטרה פונה לציבור: "אנו מבקשים באם ישנן נפגעות אשר הסיפור מוכר להן להגיע אל תחנת המשטרה הקרובה או לתחנת נהריה לצורך הגשת תלונה מסודרת.

 

צילום: דוברות המשטרה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות