Uncategorized

גדלים עם המוסיקה

בהובלתו של דיויד סולומון- המנצח העוזר של התזמורת ובהשתתפותה של השחקנית זיו טובול, ביצעה הסינפונייטה באר שבע את מגוון יצירות מותאמות לילדים בהן "מפצח האגוזים"

בימים האחרונים קיימה תזמורת הסינפונייטה הישראלית באר שבע פעילות מיוחדת עם ילדי הגנים. כ-300 ילדות וילדי גני להבים הגיעו למשכן לאומנויות הבמה ב"ש במסגרת תכנית "סל תרבות" של משרד החינוך, ונהנו מפעילות העשרה מוסיקלית יוצאת דופן. בהובלתו של דיויד סולומון- המנצח העוזר של התזמורת ובהשתתפותה של השחקנית זיו טובול, ביצעה הסינפונייטה באר שבע את מגוון יצירות מותאמות לילדים בהן "מפצח האגוזים" מלאת הריקוד והתנועה של צ'ייקובסקי. מאות הילדים אף לקחו חלק בהפעלה מוסיקלית מיוחדת עם מנצח הקונצרט והשחקנית שפתחו צוהר והכירו להם מקרוב את כלי הנגינה השונים.

[addtoany]
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות