ניוזים חמיםחדשות

כתב אישום נגד יהודה סיני מעסה ב"בית דרך חיים", שביצע מעשים מגונים במטופלת וביקש: "אל תספרי לאף אחד"

יהודה סיני בן 65, מעסה שעבד במרכז "בית דרך חיים" בנמל תל אביב מואשם במספר רב של מעשים מגונים שביצע במטופלת בזמן עיסוי ובסופו ביקש שלא תספר על כך לאף אחד

פרקליטות מחוז תל אביב הגישה היום כתב אישום נגד יהודה סיני, גבר בן 65 מתל אביב, בגין ריבוי עבירות של מעשה מגונה שביצע במטופלת במסגרת עבודתו כמעסה במרכז "בית דרך חיים" שבנמל תל אביב.

מכתב האישום עולה כי תחילה, סיני, שעבד כמעסה במרכז "בית דרך חיים" בנמל תל אביב, ביקש מהמתלוננת לפשוט את בגדיה. הוא יצא מהחדר, וכששב אליו, פנה אליה ואמר לה כי תהנה יותר מהעיסוי אם תוריד את תחתוניה.

במהלך העיסוי, החל ללטף אותה בפלג גופה התחתון. בתגובה, המתלוננת ביקשה ממנו שימקד את העיסוי באזור הכתפיים, אך בהמשך: "סיני הסיט את השמיכה מרגלה השמאלית של המתלוננת, חשף את ישבנה ואת מפשעתה ועיסה את הירך הפנימית בתנועה לעבר מפשעתה. בשלב זה, נגע סיני באיבר מינה של המתלוננת. בתגובה, דרשה המתלוננת מסיני לסיים מיד את העיסוי ולצאת מהחדר. סיני ביקש מהמתלוננת 'בבקשה אל תגידי כלום' ולבסוף יצא מהחדר", כך נכתב בכתב האישום שהוגש נגדו.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות