ניוזים חמיםחדשות

רוכבת אופנוע (נוסעת) כבת 16 מראשל"צ נהרגה סמוך למחלף חולות כתוצאה מתאונה עם משאית. נהג המשאית מעוכב

המשטרה עיכבה כעת לחקירה נהג משאית בחשד למעורבות בתאונת דרכים קטלנית בכביש 431 סמוך לראשון לציון במסגרתה נהרגה נוסעת אופנוע כבת 16 תושבת העיר

בוחני התנועה של מרחב שפלה פתחו בחקירה לפני זמן קצר עם קבלת דיווח בדבר תאונת דרכים במעורבות משאית ואופנוע עליו 2 רוכבים-גבר ואשה.
כתוצאה מהתאונה נהרגה נוסעת האופנוע תושבת ראשון לציון כבת 16, מותה נקבע במרכז הרפואי אסף הרופא.
כאמור, נהג האופנוע האחר פונה במצב קל למרכז הרפואי ונהג המשאית עוכב לחקירה על ידי בוחני התנועה של מרחב שפלה שהגיעו לזירה ואוספים ממצאים, במסגרת חקירת הנסיבות.
פראמדיקים במד"א עמית שמש ושיר שאנאנס סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו את הצעירה שוכבת כשהיא מחוסרת הכרה וסובלת מחבלה רב מערכתית. הענקנו לה טיפול רפואי שכלל חבישות, קיבועים ומתן תרופות ופינינו אותה בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים כשמצבה קשה ולא יציב. רוכב האופנוע נפצע באורח קל ופונה באמבולנס מד"א לבית החולים."

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות