ניוזים חמיםבריאות

בכללית מחוז מרכז הרפואה שיוויונית ומותאמת אישית

כללית מחוז מרכז קיימה השבוע כנס מקצועי בנושא רפואת להט״ב לצוותים המטפלים בסינמה סיטי ראשון לציון. ״רפואה טובה היא רפואה אשר מכילה את מגוון הקהילות ושומרת ברגישות רבה על כלל השונות באוכלוסייה״

ד״ר איתמר זילברמן רון, יוזם הכנס, מומחה להיריון בסיכון ואולטראסאונד, ואחראי תחום רופאת להט״ב במחוז מרכז כללית ״הכנס מהווה הזדמנות להיחשף לקהילה ולהבין את התרבות וההרגלים במטרה להתמקד על סקר, אבחון וטיפול מותאם אישית, חדשני ומתקדם״. לדבריו להט״בים מתמודדים עם מחסומים בדרך לרפואה שמגיעה להם, בשל נטייתם ובשל זהות המגדיר הם נכנסים לסטטיסטיקה היות ולא פנו לבדיקת סקר כשאר האוכלוסייה, כי לא נשאלו את השאלות המתאימות במעקב הרפואי או לא קיבלו טיפול הולם לבעיות שהציפו.

ד״ר זילברמן רון מוסיף ״אנו כמטפלים מחוייבים לתפור לקהילה ולכל אדם בה את החליפה המתאימה לו. הכנס שילב תכנים מתחומים שונים החל מהגישה לרפואת להט״ב, צורת פנייה הולמת, הכרת הגורמים השונים המהווים מעטפת למגוון הסקטורים החל מרפואה, סיעוד ומנהל, מהי הגישה הטיפולית למגוון סוגיות שכיחות ומה העידכונים בגישה למחלות מין בקהילהף הכרות עם מאפייני האוכלוסייה המתבגרת עם HIV ומה חשוב בטיפול השגרתי, החשיבות בחיסון הפפילומה לכלל הקהילה ועוד״.

ד״ר זילברמן רון מסכם ״רפואה טובה היא מכלול של מחשבה נקייה מתפיסות מיושנות שגדלנו עליהן, לשון פניה מותאמת, ידע עדכני לאבחון וטיפול מדויק וגישה אמפתית ושיוויונית לכל פונה- ולשם אנחנו שואפים״.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות