ניוזים חמיםמקומיחולון

מועצת העיר ה-19 של חולון יצאה לדרך שי קינן: "אהיה ראש העיר של כולם"

התכנסה בפעם הראשונה מועצת העיר ה-19 לישיבה חגיגית במדיטק חולון

הכנרית מילה אברהם מקונסרבטוריון שטיינברג פתחה את הערב בנגינת השיר ״הביתה״, בתקווה לשובם של כל החטופות והחטופים, ביניהם תושבי חולון אגם ברגר ובר קופרשטיין, שמשפחותיהם היו בין המוזמנים לטקס. הערב נפתח לא במקרה בנגינת כינור שכן אגם ברגר הינה כנרית מחוננת, בוגרת מגמת המוסיקה בתיכון קריית שרת.

עשרות רקדני להקות הורה רעים חולון ליוו במחול את עלייתם לבמה של חברי המועצה, אשר בזה אחר זה חתמו על הצהרת אמונים והתחייבו למלא באמונה וביושר את תפקידם במועצת העיר למען התושבים.

ראש העירייה שי קינן נשא דברים בהתרגשות רבה והצהיר על כוונתו והתחייבותו למלא את תפקידו במסירות ובאמונה למען כל תושבי העיר. קינן הדגיש את החשיבות הרבה שהוא רואה בחינוך הדור הצעיר וקידומו להצלחה ולערכים, וייחל לימים טובים למדינת ישראל.

תושבת העיר הוותיקה, הסופרת סמדר בת אדם, שיתפה בזיכרונות מהעיר חולון של ילדותה.

חתמה את הערב הזמרת הצעירה, תושבת חולון, עדן טהרני שריגשה את הקהל בקול הפעמונים שלה.

אלי נאמן
אלי נאמן
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות