ניוזים חמיםחדשות

בר"ג, גבעתיים ובני ברק: המשטרה קיימה השבוע מבצע אכיפה מיוחד כנגד אופניים וקורקינטים חשמליים העוברים על החוק ומסכנים אחרים

פעילות אכיפת תנועה נרחבת של שוטרי מרחב דן, ברחבי הערים רמת גן, גבעתיים, בני ברק ויישובי בקעת אונו, נגד עבירות תנועה מסכנות חיים המתבצעות על ידי רוכבי מיקרומוביליטי; נרשמו 153 דוחות תנועה

 

במסגרת המאבק נגד עבירות מסכנות חיים ועבירות בריונות כביש הגורמות לתאונות דרכים, בוצעה פעילות אכיפה ממוקדת בתחום עבירות המיקרומוביליטי (אופניים וגלגינוע חשמליים), המהווים חלק ניכר מפגיעות ופציעות של אזרחים ורוכבים ברחבי הערים רמת גן, גבעתיים, בני ברק ויישובי בקעת אונו.

במהלך הפעילות אתמול, נפרסו שוטרי התנועה של מרחב דן ושוטרי תחנות רמת גן- בני ברק, גבעתיים ומסובים, בנקודות מרכזיות וביצעו אכיפה בלתי מתפשרת לצד הסברה, במטרה לשמור על רוכבי הכלים החשמליים, לצד שמירה על בטחונם של הולכי הרגל על המדרכות.

בנוסף התקיימה פעילות מניעה בשיתוף פעולה עם הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים, ועיריית רמת גן. במסגרת הפעילות הפעילה הרלב"ד מתחם מציאות מדומה לרכיבה על קורקינטים ואופניים חשמליים בכיכר רמב"ם ברמת גן. זאת, במסגרת מאמצי ההסברה להגברת המודעות לרכיבה בטוחה ושמירה על החוקים.

לרוכבים ניתנה הזדמנות לעבור שיעור סימולטור עם משקפי מציאות מדומה VR ולחוות באמצעותן את התוצאות של רכיבה לא בטוחה, למשל, רכיבה ללא קסדה או מצבים שונים של איבוד שליטה או תגובה איטית, לרבות, במצב המדמה את הרכיבה תחת השפעת סם או אלכוהול.
לרוכבים הוסבר כיצד עליהם לרכוב כדי להימנע ממצבים אלו ובמטרה להפחית את התוצאות הטרגיות של רכיבה מסוכנת.

בפעילות נרשמו 153 דו"חות תנועה נגד נהגים/רוכבים שביצעו עבירות תנועה חמורות ועבירות של בריונות, בדגש על רוכבי המיקרומוביליטי ודו גלגלי.

להלן פירוט חלק מהעבירות שנאכפו:

▪️127 דוחות נרשמו בגין עבירות תנועה שבוצעו על ידי רוכבי מיקרומוביליטי.

▪️10 דוחות נרשמו בגין שימוש בטלפון נייד בזמן נהיגה.

▪️8 דוחות נרשמו בגין אי מתן זכות קדימה להולכי לרגל.

▪️3 דוחות נגד נהגים בלתי מורשים ודוח נוסף נגד נהג ללא מלווה כדין.

 

צילומים: דוברות המשטרה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות