ניוזים חמיםחדשות

מצוות "קמחא דפסחא" של מד"א: מתנדבי מד"א יאספו עשרות אלפי חבילות מזון למשפחות מועטות יכולת בחג הפסח

מבצע "קמחא דפסחא", אשר הפך למסורת במגן דוד אדום, מתקיים זו השנה ה-20 ובמסגרתו התגייסו אלפי עובדי ומתנדבי מד"א, נוער ובוגרים, למבצע איסוף מוצרי מזון למשפחות מועטות יכולת

מבצע ההתרמה החל השבוע (א' 31.3) וימשיך עד לערב ליל הסדר. הפרויקט מתקיים בכפוף להנחיות פיקוד העורף ובתיאום ושיתוף מחלקות הרווחה ברשויות ובעיריות ברחבי הארץ.

מתנדבי מד"א יעמדו בכניסה לסניפי רשתות המזון הגדולות ולמרכולים, יסבירו לקונים אודות חשיבות התרומה ויאספו את מוצרי המזון. המתנדבים יאספו את המוצרים בשעות אחר הצהרים והערב ולאחר יציאת התלמידים לחופשת הפסח, גם בשעות הבוקר – הציבור הרחב מוזמן להגיע ולתרום מוצרים למשפחות מועטות יכולת.

מניסיון השנים הקודמות במד"א ממליצים על כמה מוצרים לתרומה ביניהם: מצות, יין, מיץ ענבים, שמן, סוכר, קמח מצה, ממרח שוקולד, ריבה, קפה שחור, נס קפה, שתיה קלה, שימורי טונה, חמוצים במלח, לפתנים בשימורים, עוגיות ועוגות כשרות לפסח, חרוסת, חזרת, תרכיזי מיץ, חלב עמיד, תפוחי אדמה ועוד.

מנכ"ל מד"א, אלי בין: " גם בימים אלו של מלחמת 'חרבות ברזל', בהם מתנדבי ועובדי מד"א נמצאים בכוננות גבוהה, חשוב לנו להמשיך את המסורת ולעשות את מירב המאמצים לסייע לכך שבכל בית לא ייחסר דבר ושמשפחות יוכלו לשבת בליל הסדר סביב שולחן מכובד. כמו בכל שנה מתנדבי מד"א יעשו את מירב המאמצים בעזרת הציבור הרחב לאסוף מזון ולארוז ולספק את המוצרים לארוחת חג מכובדת. מד"א הוא ארגון שפעילותו להצלת חיים שזורה בחיי תושבי ישראל והחיבור שלנו עם הקהילה, הוא ערך עליון עבורנו. אנו נמצאים בקשר שוטף עם גורמי הרווחה בארץ לאורך כל השנה ובחג במיוחד. מדובר במשימות הומניטאריות מהמעלה הראשונה".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות