ניוזים חמיםחדשותבת ים

צפו: בישיבת מועצה ראשונה וחגיגית מאז בחירתו לקדנצייה שנייה בראשות העיר בת-ים מצהיר צביקה ברוט: "ימיה הגדולים ביותר של בת-ים עוד לפניה !" וגם שולח הבטחה אישית לאמו בקהל לקול תשואות הנוכחים

הערב התקיימה ישיבת מועצה ראשונה וחגיגית מאז הבחירות המוניציפליות בבת-ים. בישיבה ראש העיר, צביקה ברוט, שנבחר שוב ברוב גדול, סיפר בגאווה על הישגי העיר בחמש השנים החולפות והיעדים והמטרות לעתיד, בהם פנה לאמו ואמר בחיוך: "כן, אני יודע שהבטחתי גם שאתחתן בקדנציה הזאת". ברוט: "לא תהיה לי זכות גדולה יותר מלהמשיך ולהוביל את העיר הנפלאה שבה נולדתי וחייתי כל ימיי !"


הערב, לאחר הבחירות המוניציפליות בבת-ים בהן זכה ברוב גדול צביקה ברוט בקדנציה שנייה בראשות העיר, התקיימה מועצת עיר חגיגית ראשונה באולם בפני חברי המועצה הנבחרים, תושבי העיר ובהם משפחות ששכלו את בניהם ובנותיהם מאז ה-7.10 וכן משפחות מפונים משדרות וקריית שמונה שבת-ים מארחת מאז פרוץ המלחמה.

ברוט פתח את דבריו בקול נרגש ואמר: "היום אנחנו מקבלים על עצמנו בענווה ובזכות להוביל את העיר בת-ים גם בחמש השנים הבאות", כך פתח צביקה ברוט ראש עיריית בת-ים את ישיבת מועצת העיר החגיגית שמתקיימת לאחר שנבחר ברוב של כ-70 אחוז לכהונה שנייה בראשות העיר- ישיבה שמתקיימת באולם בפני חברי מועצת העיר, תושבים, עובדי עירייה ועוד.

ברוט המשיך ואמר בקול נרגש לקול תשואות הנוכחים, בהם גם תושבים משדרות וקריחת שמונה שפונו עם פרוץ המלחמה לעיר בת-ים: "בת- ים איבדה עם פרוץ 'חרבות ברזל' 11 מבניה ובנותיה. בנוסף, עשרות משפחות בעירנו איבדו את יקיריהם שהתגוררו בערים אחרות. אחד מתושבינו מוחזק בידי החמאס ךאחר שנרצח ב-7.10. העיר נכנסה למערכה הזאת כשהיא ערוכה היטב מבחינה ארגונית. עברנו לילות וימים עם ארועים לא פשוטים – עם ארועי ירי והתראות בטחוניות, לצד אתגרי חוסן ןנהרות כאב. אבל, מצאנו גם נקודות של אור עם תעצומות נפש, סיפורי גבורה ורוח התנדבות בת-ימית אינסופית, שהזכירו לנו שהלב שלנו אולי שבור, אבל הרוח איתנה והיא תנצח. הערב נמצאות איתנו גם המשפחות השכולות – אנו נמשיך ללוות אתכן גם בימים הקשים וגם בשמחות שעוד יבואו", פנה ברוט למשפחות שהצטרפו למעגל השכול.

מכאן פנה ברוט והתייחס לתפקידו בראשות העיר: " כבר למעלה מחמש שנים שכובד האחריות לשגשוגה של העיר ותושביה מונח על כתפיי, אני מרגיש זאת בכל יום. האחריות היא המרכיב שהופך אותך למנהיג. אני נושא באחריות גם לתקלות, זה לא אומר שאני אשם – אחריות איננה אשמה – אחריות זו מנהיגות ןהציבור ראוי למנהיגות שמתייצבת ולוקחת אחריות. זה לא מחליש את המנהיג, אלא רק מחזק את אמון הציבור, כך בעיר, בצבא ובמדינה". כך ברוט אומר ויש יגידו שולח מסר לראש ממשלת ישראל נתניהו לגבי אי נטילת האחריות למחדל 7.10.

"לפני 5 שנים קיבלתי את העיר בשעתה הקשה מאי פעם", משחזר ברוט את ימיו הראשונים בראשות העיר: " הבור התקציבי היה הגדול ביותר ברשויות, השירות לתושב היה ירוד. מעל לכל ריחפה מעלינו ההחלטה הקשה לאיחוד עם יפו השכנה. הבטחתי לכם אז שנעבוד קשה ונצליח שבת-ים תמשיך להתקיים עם תרבות ניהולית אחרת, שקיפות והשקעה משמעותית בעיר. 5 שנים אחרי אני עומד בפניכם נרגש ואומר: עמדנו במשימה ! חיסלנו את הגירעון לראשונה ויש תקציב מאוזן, פיתחנו את חטיבת השירות ןהקמנו את חטיבת הקהילה כדי שכל התושבים יהיו שותפים בעשייה. נחזיר השנה את הקולנע לבת-ים ונחנוך את הספורטק ברמת הנשיא", לאחר שמנה ברוט מספר פרויקטים עצר והסתכל לעבר אמו שישבה בקהל ואמר: "כן אמא תפסיקי להסתכל עליי, הבטחתי גם שאתחתן בקדנציה הזאת", דבר שגרר קול תשואות מהקהל באולם.

"נוודא שאף אחד לא ישלח יד לקופה הציבורית של בת-ים", הדגיש ברוט לקול תשואות הקהל באולם. "בת- ים עברה מהבראה להמראה. הניהול ניטל מצוותים פוליטיים לצוותים מקצועים. נמשיך להסתער בכל הכח על כל אתגר בעיר.. למעשה, עד היום כששואלים אותי מהי ההחלטה החשובה ביותר שקיבלתי – התשובה היא להביא אנשי מקצוע שילכו יחד איתנו במסע הזה. לא למנות אנשים לפי הקרבה אליי, אלא לפי הכישורים וההתאמה".

"בעוד שנתיים בת-ים תחגוג את יום הולדתה ה-100. הרוח הנפלאה שמאפיינת את תושבינו היא הרוח שתמשיך בעשייה גם בשנים הבאות", מבטיח ברוט. "נמשיך לצעוד ביחד, נפעל בשקיפות ונהנה מכל רגע במסע הזה. ימיה הגדולים ביותר של בת-ים עוד לפניה. ולא תהיה לי זכות גדולה יותר מלהמשיך ולהוביל את העיר הנפלאה שבה נולדתי וחייתי כל ימיי !".

 

צילומים: ניוזים ישראל

 

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות