ניוזים חמיםחדשות

2 תושבי פ"ת התחזו לחיילים קרביים וניהלו התכתבויות מיניות עם עשרות ילדות ונערות, תוך שהם סוחטים את חלקן תחת איומים

שוטרי מחוז מרכז עצרו לפני כשבוע בתום חקירה סמויה, 2 תושבי פ"ת בחשד שניהלו התכתבות מינית ברשת עם עשרות קטינות, תוך התחזות לחיילים קרביים, לאחר מכן סחטו אותן. היום יוגש נגדם כתב אישום בגין המיוחס להם

 

חוקרי מחלק הנוער בתחנת פתח תקווה פתחו בחקירה סמויה עם קבלת תלונות בדבר חשד לסחיטה מינית ועבירות מין נוספות.
מהחקירה עלה כי 2 החשודים – קטינים תושבי העיר הכירו את הקורבנות ברשתות החברתיות השונות ובהם יישומונים ייעודיים להכרות בין בני נוער.

במהלך "ההכרות" בין הצדדים שוכנעו הקורבנות בהן מפונות מהחזיתות בדרום ובצפון וכאלו שנפלו בעבר קורבן לעבירות מין שונות לשלוח בהסכמה תמונות אינטימיות שלהם לחשודים שהתחזו לחיילים הלוחמים בחזית / נערות בנות גילן.
בהמשך, כשהקורבנות שגילן נע בין 13-19 סירבו לשתף פעולה עם החשודים, החלה מסכת חמורה של סחיטה ואיומים כלפי הקורבנות כאשר החשודים מאיימים עליהן כי אם יפסיקו לשתף עימם פעולה – התמונות שברשותם יופצו לבני משפחת הקורבנות, בנוסף התחזו החשודים לבני משפחות פשע שונות העלולות לפגוע בקורבנות ובבני משפחתן.

לפני כשבוע כאמור עברה החקירה לשלב הגלוי עם מעצרם של 2 החשודים בגילאי 15-17, במהלכה הצליחו חוקרי מחלק הנוער לקשור את 2 החשודים לקורבנות נוספים, על אף שלא הוגשה תלונה בנושא מפאת מצבם של הקורבנות ומעצרם הוארך בהתאם לצרכי החקירה.
היום כאמור יוגש כתב אישום נגד החשודים בגין עבירות מין שבוצעו בלמעלה מ-30 קורבנות.

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות