ניוזים חמיםיהוד

אמש, הושבעה מועצת העיר החדשה ביהוד-מונוסון ומונו סגנים וממלאי מקום לראש העיר

אתמול בערב הושבעו 15 חברי המועצה החדשה ביהוד מונוסון ואושרו מינויי סגני ראש העיר וממלאי המקום. ראש העיר, אמנון סעד: "אחדותנו היא צו השעה, ברמה העירונית וברמה הלאומית"

 

אתמול בערב הושבעו 15 חברי וחברת מועצה, ומועצת העיר יהוד-מונוסון הנבחרת יצאה לדרך. השנה, השבעת חברי המועצה התקיימה כשברקע מלחמת חרבות ברזל נמשכת. במהלך ישיבת המועצה הראשונה הביעו כלל חברי המועצה את תקוותם להשבת החטופות והחטופים לביתם, והחלמה מהירה לפצועות ולפצועים.

במהלך החלק הטקסי של ישיבת המועצה הראשונה, קיבל ראש העיר הנבחר אמנון סעד את מפתח העיר, מידי ראש העיר היוצאת, יעלה מקליס, וזאת לאחר 10 שנות תרומתה כראש העיר.

מועצת העיר אישרה בהצבעה את מינויים של שמעון בונפיל ויוסי חזן כסגני ראש העיר (בשכר), יובב גוניקמן כמשנה לראש העיר וכן את שמואל רוטמן כסגן ומ״מ ראש העיר ללא שכר

ראש העיר, אמנון סעד, עמד בנאומו על חשיבותה של האחדות בעת הזאת – בעיר, ובכלל. בכוונתו לרתום את כל חברי המועצה, שירצו להיות שותפים לעשייה, לפעול למען כלל שכונות העיר וכלל תושביה. ברוח זאת ציין ראש העיר, שכל מי שירצה להכנס "תחת האלונקה" ולקחת חלק בפעולות למען תושבות ותושבי העיר, יוכל לעשות כן.

מנכ״ל העירייה, עו״ד גיל סימנהויז, ציין כי כשם שמעגל חיינו נע על הציר שבין אירועים לבין התחדשות – כך גם הערב, ישיבת המועצה הראשונה של מועצת העיר שנבחרה מתקיימת בעתות מלחמה שנכפתה עלינו.

תושבי העיר כולם מאחלים לחברי מועצת העיר הנכנסת הצלחה בעשייתם למען פיתוחה וקידומה של העיר – למען התושבות והתושבים, ולמען אלו שעוד יצטרפו בעתיד.

 

צילום: עיריית יהוד- מונוסון

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות