ניוזים חמיםחדשות

בנו של בעל "פרחי חן" בר"ג מספר על מה שעובר על אביו בן ה-80 מאז שהוזמן אצלו זר האבלים שנשלח למשפחת החטופה לירי אלבג: "אנשים מתקשרים לחנות מנבלים את הפה ושולחים הודעות נוראיות ורוצים להחרים את העסק שלו"

דוד אןמידי, בנו של יעקב בעלי "פרחי חן" בר"ג ממנו נשלח זר האבלים למשפחת החטופה, לירי אלבג, שעורר סערה, מספר על השתלשלות האירועים ואיך אביו בן ה-80 הפך למטרה לאיומים, נאצות וחרם על לא עוול בכפו

רק אתמול השב"כ הוציא הודעה חריגה לפיה מסתמן כי גורמים איראניים הזמינו בחנות הפרחים הרמת גנית של יעקב אומידי בן ה-80 את זר האבלים, שהסעיר את כל המדינה ונשלח להוריה של לירי אלבג החטופה בעזה.

מאותו רגע בו אביה של לירי פרסם על זר האבלים והמסר המאיים שהגיע אליהם, יעקב אומידי בעל החנות פרחים ממנה הוזמן ונשלח הזר, הפך למטרה לאיומים וקללות ועובר ימים קשים.

כך מספר דוד אומידי, בנו של יעקב: "תנו לי לספר לכם קצת על אבא שלי. אבא שלי בן כמעט 80 פתח את חנות הפרחים שלו בשנת 1967 ממש אחרי שהשתחרר מהצבא. ומאז זה מה שהוא עושה.
פרחים- זה מה שהוא יודע. לשמח אנשים באירועים חשובים בחייהם. כל יום הוא קם מוקדם לפני שהשמש זורחת ונוסע 40 דק עד החנות שלו ברמת גן. ככה כבר 57 שנה.
העסק הזה "פרחי חן" הוא הבית שלו. המקום שהוא חי ונושם. וככה גם כל המשפחה שלנו משפחה של פרחים, לי היתה חנות פרחים וגם לאחי יש אחת. מה נעשה, כבר אמרנו זה מה שאנחנו יודעים לעשות .
אתמול התחוללה סערה במדינה כשגורמים רשעי לב ניצלו את אבא שלי ואת העסק הקטן שלו ככלי לזרוע כאב במדינה ובמשפחתה של לירי אלבג החטופה בעזה.

"שערי גיהנום נפתחו על החנות הקטנה הזו ועל אבא שלי שבעל כורחו נפל למזימה הזו.
תנו לי לספר בקצרה את מה שקרה: ביום חמישי התקבלה באתר הזמנה, לשליחת זר אבל לאלי אלבג. למרות שכבר בוצע תשלום, ואבא שלי , הבין שדרישת שליחת זר האבל לבית פרטי חריגה ולכן ביקש מעובדיו לברר עוד פרטים, טרם שליחת הזר.

"לאחר מאמץ רב לנסות להשיג את המזמין בטלפון ובמייל, המזמין השיב בהודעה לאחר יממה שהנו מתנצל על כך שלא היה זמין וציין שהזר מיועד לזכרו של אחד מחבריו ולא להלוויה ולשבעה. תשובת המזמין נראתה אמינה ואותנטית ובשישי בבוקר, כידוע זר האבל נשלח וגרם לסערה המדוברת.

כשאבא שלי חזר הביתה הוא היה שבור כואב ונסער, בחיי לא ראיתי אותו חוזר ככה מהעבודה. הוא אמר לי: ״דוד הלוואי והייתי זוכר את כל שמות החטופים, אני מבטיח שמעכשיו אשנן את כולם. אבל באותו הרגע שנכנסה ההזמנה השם אלבג לא היה לי צלצל לי מוכר״. (מתזכר שאבא שלי בן 80 כן? )הוא סיפר שאנשים מתקשרים לחנות מנבלים את הפה ושולחים הודעות נוראיות ורוצים להחרים את העסק שלו. למה?! זה יכל לקרות לכל אחד!

"כואב לי, כואב לי שאבא שלי , שבנה את העסק הזה בשתי ידיו והעסק הזה שהוא ציפור הנפש שלו הואשם אתמול בכל מיני האשמות לא נעימות כל לא עוול בכפו ואנשים מסוימים מאיימים להחרים את החנות שלו.

"בשם אבא שלי ועובדיו אני רוצה להתנצל שוב למשפחת אלבג אם איכשהו נגרם כאב נוסף בטרגדיה הזו ומקווה לחזרתה המהירה של בתכם היקרה ושל כל החטופים".

 

צילום מסך: פייסבוק דוד אומידי

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות