ניוזים חמיםחדשותמשפט

שןטרי מחוז מרכז במרחב נתב"ג פענחו פרשייה חמורה של פגיעה בפרטיותן של נשים באמצעות התקנת מצלמה בחדרי שירותים ובהתאם לממצאי החקירה הבוקר הוגשה הצהרת תובע נגד החשוד

חוקרי המרחב עצרו את החשוד , נהג משאית בחברה, בחשד להתקנת אמצעי התיעוד- תושב הצפון בשנות ה - 40 לחייו

שוטרי מרחב נתב"ג במחוז מרכז פתחו בראשית החודש בחקירה מורכבת ורגישה, עם קבלת תלונה מנציג חברה לשירותי משלוח, לאחר שבשירותי הנשים נתפס אמצעי תיעוד חשוד.

חוקרי המרחב עצרו את החשוד , נהג משאית בחברה, בחשד להתקנת אמצעי התיעוד- תושב הצפון בשנות ה – 40 לחייו, ובחיפוש שבצעו נתפסו ברשותו התקנים דיגיטליים בהם ראיות לכאורה לעבירות פליליות.

במהלך החקירה צפו חוקרות המרחב בסרטונים ותמונות שנמצאו בהתקנים הדיגיטליים, ובעבודה זהירה ומאומצת הצליחו לזהות 5 מקומות שונים בהם תועדו במשך מספר שנים עשרות נשים בגילאים שונים, תוך פגיעה בפרטיותן.

מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת, בהתאם לממצאי החקירה וצרכיה, והיום הוגשה נגדו הצהרת תובע בדבר הכוונה להגיש נגדו כתב אישום וכן בקשה להארכת מעצרו.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות