ניוזים חמיםחדשותתל אביב - יפו

משטרת ישראל ביצעה במחוז תל אביב פעילות סמויה ייחודית שחשפה בתי עסק אשר מוכרים כרטיסי הגרלה והימורים לקטינים

במסגרת פעילות אכיפה ממוקדת של שוטרי תחנת תל אביב צפון.כנגד ממכר כרטיסי הגרלה לקטינים, בוצעה במהלך חודש מרץ פעילות סמויה לאיתור בתי עסק אשר מוכרים כרטיסי הגרלה והימורים לקטינים בניגוד לחוק

במהלך הפעילות הסמויה בוימו על ידי מחלק הנוער בתחנת ת"א צפון נסיונות רכישה רבים על ידי קטינים בגזרת בתחנת תל אביב צפון. אולם רק 6 בתי עסק הסכימו למכור כרטיסי הגרלה והימורים לקטינים ונרכשו 10 כרטיסים.
בעלי בתי העסק שמכרו כרטיסי הגרלה והימורים לקטינים זומנו להמשך חקירה בתחנת ת"א צפון.

מדובר בפעילות ממוקדת ומתמשכת בהובלת מחלקת נוער ומשפחה בחטיבת החקירות יחד עם מחלק הנוער בתחנת ת"א צפון אשר נועדה למגר את תופעת ההימורים בקרב בני נוער.

משטרת ישראל רואה תופעה זו בחומרה רבה לאור העובדה שצריכת הימורים בקרב קטינים עלולה לפגוע הן בקטינים והן בבני משפחתם ולגרום להתמכרות קשה, ולאור החשש לפגיעה משמעותית בקרב משפחות נורמטיביות רבות ואף לביצוע עבירות פליליות על ידי הקטינים.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות