ניוזים חמיםחדשות

היערכות משטרת ישראל לקראת חג הפורים

  משטרת ישראל השלימה את היערכותה לקראת אירועי חג הפורים שיחלו החל מסוף השבוע הקרוב ויימשכו לאורך שבוע הבא עד לסוף החג במוקדים השונים ברחבי הארץ

לקראת חג הפורים, קיימה המשטרה בשיתוף משרד הכלכלה מבצעים ברחבי הארץ לאכיפת החוק האוסר על מכירה והפצה של צעצועים מסוכנים, בניהם נפצים, כלי ירי, תרסיסים, זיקוקים ועוד.

בימי החג לצד פעילות הביטחון השוטף, המשטרה תפעל בכוחות מתוגברים בכל רחבי הארץ ותגביר את הפעילות המבצעית הגלויה והסמויה, לשמירת ביטחונו ושלומו של הציבור, שמירה על הסדר הציבורי, פיקוח בנושא עמידה בתנאי רישוי עסקים לרבות מכירת ״צעצועים מסוכנים״ ומשקאות משכרים לקטינים ואכיפת עבירות תנועה חמורות בדגש על נהיגה תחת השפעת אלכוהול או סמים ועבירות בריונות בכביש.

במסגרת ההיערכות המשטרתית המיוחדת המתקיימות בצל מלחמת "חרבות ברזל", אלפי שוטרים, חבלנים, לוחמי מג"ב ומתנדבים יתפרסו באופן גלוי וסמוי בהתאם למשימתם ברחבי הארץ – בצירים הראשיים, במוקדי הבילוי ובמקומות הומי קהל, הכל במטרה להעניק לציבור שירותי משטרה מיטביים תוך פעילות מניעה ואכיפת פשיעה ואלימות.

משטרת ישראל מאחלת חג פורים שמח וקוראת לציבור, לגלות ערנות המסייעת ותורמת רבות למשטרה בפעילותה, לפנות למוקדי ה 100 ולהזעיק את כוחות המשטרה בכל מקרה בו יעלה חשד כלפי אנשים, רכבים וחפצים חשודים על מנת שהמקרים יטופלו במהירות וביעילות.

המשטרה תמשיך לפעול לשמירה על ביטחונם ושלומם של כלל אזרחי מדינת ישראל טרם ובמהלך אירועי חג הפורים ותגלה אפס סובלנות כלפי אלימות ומעשי ביריונות בכל זמן ומקום וזאת על מנת לאפשר לאזרחי המדינה לבלות בבטחה ולחזור הביתה בשלום.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות