חינוך

מדוע יו"ר האופוזיציה בהסתדרות המורים החליטה שלא להגיע לישיבות מכריעות בארגון?

כך למשל בישיבת התקציב של ההסתדרות, שבה נדון תקציב בעשרות מיליוני שקלים שמופנה לטובת המורים ואנשי החינוך, ישיבה שנחשבת לאחת החשובות בארגון – גילה קליין ורבים מחברי סיעתה הדירו את רגליהם. זה לא שלא היו להם השגות לגבי התקציב, היו גם היו (כפי שניתן לראות ברשת), אלא במקום להתייצב לישיבת ההצבעה לתקציב ולומר ולשטוח אותם, הם העדיפו שלא להגיע מבלי להסביר מדוע. וכך קולה של יו"ר האופוזיציה נעדר מישיבה קריטית זו.

לאחרונה נערכה ישיבת ועידת הסתדרות המורים – שם דנים במדיניות של ההסתדרות ועורכים שינויים בחוקה. בישיבה קרדינלית זו כל סיעה בהסתדרות מקבלת את זכות הדיבור. אלא שבמקום שחברה מרכזית כמו גילה קליין תעמוד ותדבר שם לגבי שינויים חשובים שהיא מעלה ומציעה, היא שוב נעדרה משם ובמקומה הופיעו נציגים אחרים שהיא שלחה.

פנינו לגילה קליין ושאלנו אותה מדוע היא נעדרה משתי ישיבות חשובות, ישיבות בהן דעתה של האופוזיציה בהסתדרות המורים חשוב שתשמע ותהווה קול אחר? מדוע גילה קליין מעדיפה לנהל את השגותיה שלא במוסדות ההסתדרות המשפיעים והקובעים ובכך משמשת כמנהיגת האופוזיציה החשובה בהסתדרות המורים?

למרות מספר פניות לגילה קליין, לא נענינו. במידה ותתקבל תגובה, נביא אותה במלואה.

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות