חינוך

התיכון הטכנולוגי אמי"ת בר אילן יוקם בעיר

ראש העירייה רמי גרינברג, בוגר אמי"ת בר אילן שעמד בעבר בראש מועצת התלמידים בתיכון חזר השבוע לביקור בבית ספרו, נפגש עם המורים הוותיקים ושוחח שם עם תלמידים תושבי העיר ששמחו על הבשורה.

בסיום המפגש אמר: "לפי כל הבדיקות שלנו, יש צורך במענה לתלמידים המבקשים תיכון תורני וטכנולוגי השם דגש על מצוינות במדעים ועל כן החלטנו להקים את השלוחה של אמי"ת בר אילן כמסלול צומח מכיתה ז' כבר בשנה הבאה".

מנכ"ל אמי"ת ד"ר אמנון אלדר אמר כי הצמיחה האדירה של הציבור הדתי בפתח תקוה מחייבת מתן מענים נוספים לבנים בעיר והקמת השלוחה שתיתן מקום לתלמידים מצטיינים שרוצים תיכון בדמות אמי"ת בר אילן היא הצעד הנכון. רשת אמי"ת שמחה על שיתוף הפעולה ההדוק עם העירייה ועם ראש העיר הפועל לקידום החינוך בעיר ותמשיך כך בכל מוסדותיה בעיר למען ילדי פתח תקוה".

מ"מ רה"ע וראש מנהל החינוך רון כץ הוסיף: "מדובר על מוסד חינוכי מפואר ואיכותי וזהו כבוד גדול עבורנו לפתוח בעיר שלוחה של תיכון טכנולוגי אמי"ת שייתן מענה לתלמידי העיר. התיכון חותר למצוינות בשילוב ערכים ולימוד תורה".

ביום שלישי ה' באדר ב' (12.3) בשעה 19.00 יתקיים ערב חשיפה והיכרות להורי תלמידי כיתות ו', בסניף בני עקיבא מלאבס, רחוב חפץ חיים 17. יש להירשם מראש pt100@amit.org.il

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות