חינוך

יו"ר ועד ההורים בר"ג קרא לילדי כיתות ה' שלא לגשת למבחני המיצ"ב מחר. יו"ר ועדת החינוך, ליעד אילני תוקף בחריפות: "לא יתכן שוועד ההורים יחבל בעבודת המורים והמנהלים, יקבע לילדים לא לגשת למבחן ולא יטרח לדווח על כך לאף גורם!"

 

במכתב שהפנה להורים כתב יו"ר הוועד פדלון: "בשל החלטת בית המשפט ולאור ה עובדה כי בעיות המיצ״ב הם מעבר להחלטה על אי הפירסום, אלא הלחץ הלא מידתי שהמבחן מייצר במערכת, התנהלות המורים והעובדה הבסיסית כי המיצב אינו מספק נתוני אמת על הלמידה הבית סיפרית, שלא לומר מייצר הפליה בין תלמידים כפי שהתגלה בחודשים האחרונים. לאור זאת, גם בר״ג ועד ההורים אומר ״לא״ למיצ״ב ומזמין את הורי העיר שלא לשתף פעולה עם המבחן מחר, כמו כן נעמוד מאחורי הורים שיבקשו להביא את ילדיהם לבית הספר עם אישור לא לקיים את המבחן.

חשוב לומר כי אנו מכבדים את החלטת בית המשפט ושמחים על ההתקדמות בנושא, עם זאת לא ניתן להתעלם מחוסר האובייקטיביות של המבחן, אנחנו מצטרפים בזאת למנהלים, צוותי חינוך, ראשי רשויות וגורמים במערכת המעידים על הכשלים שבאומדן המבחן ויעילותו. אנחנו מאמינים כי צריכה להתקיים שיטה נכונה יותר ומותאמת צרכים בה ניתן יהיה לבחון ביעילות ורצינות את צוותי ההוראה, יכולות הלימוד, התנהלות המערכת ותחושת מוגנות, ומצפים מהמערכת לבטל את המבחן הנוכחי".
כ

ליעד אילני. "לא יתכן שההורים יערערו את סמכות המורים והמנהלים". צילום: מערכת "ניוזים"ליעד אילני. "לא יתכן שההורים יערערו את סמכות המורים והמנהלים". צילום: מערכת "ניוזים"

כאמור, ראשי העירייה, ראש העיר שאמה הכהן וממלא מקומו ויו"ר ועדת החינוך, ליעד אילני כמוהם מחזיקת תיק החינוך נירה שנן נדהמו לשמוע על המכתב שהופץ הבוקר לכל ההורים.
ליעד אילני תקף בחריפות את ועד ההורים ואמר ל"ניוזים מרכז": "במשך החודשים האחרונים, מאז שנכנסתי לתפקידי, אני עמל יחד עם אנשי אגף החינוך בעיריית רמת גן לבצע רפורמות שיובילו את העיר רמת גן למקום טוב יותר מהמקום בו היא נמצאת היום. אחת מהמטרות המרכזיות שהגדרתי היא מיצוב וחיזוק העמדה של צוותי ההוראה השונים – ובראשם מנהלי בתי הספר. ההודעה שהוציאו על דעת עצמם ועד ההורים, ציערה אותי מאוד כי היא פוגעת במטרה הזאת ומחלישה את יכולתם של מנהלי בתי הספר וצוותי ההוראה אל מול התלמידים. לא ייתכן שהתלמידים יפעלו בהתאם להנהלת ההורים ולא בהתאם להנחיית המורים והמחנכים שלהם. זה מצער אותי גם כי מהיום הראשון בו נכנסתי לתפקידי, הושטתי יד להנהלת ההורים והצהרתי מעל כל במה שאני רואה בהם שותפים מרכזיים לכל המהלכים המבורכים שאנחנו מתכננים לבצע במערכת החינוך בעיר. עצם הפצת ההודעה הזאת לכלל ההורים בעיר, ללא עידכון מוקדם יותר של ראש העיר, של ממלא מקומו ויו"ר ועדת החינוך, ליעד אילני או של מחזיקת תיק החינוך או מחלקת החינוך בעירייה – מקוממת מאוד! אי אפשר לצפות לשיתוף פעולה מצידנו אבל לנקוט מהלכים חד צדדיים נגד המטרות שקברניטי העיר הצהירו עליהם מעל לכל במה אפשרית. אני מוכן לקיים איתם דיון ענייני וייתכן שנהיה בדעה של ועד ההורים, אבל לא יכול להיות שלא נדע מהודעה וקריאה כזאת. הם פוגעים בצוותי ההוראה ובמנהלים".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות