חינוך

מתחילים מבראשיתא וסוללים את הדרך להצלחה

תוכנית "בראשיתא" החלה לפעול כפיילוט בשנת הלימודים הנוכחית בשמונה בתי ספר ברחבי ברמת גן, שסוללים את הדרך לכלל בתי הספר בעיר.

התוכנית נועדה להכין את בית הספר לקליטת התלמידים עם המעבר המאתגר ומאפשרת התחשבות בצרכים ההתפתחותיים הייחודיים של הילדים. בכך, התוכנית תורמת להסתגלות מיטבית ומהירה לשינוי שהילדים חווים במסגרת המעבר, לבניית ביטחונם האישי, לתחושת המסוגלות ולחוויית למידה והצלחה.

"בראשיתא" מבוססת על התנסות פעילה, עידוד הסקרנות וההנאה, למידה תוך כדי משחק, שילוב אומנויות וחקר החל מכיתה א'. במסגרת התוכנית, צוותי החינוך בבתי הספר נחשפים למודלים שונים בעולם וללמידת תיאוריות המתייחסות לגיל הרך. הצוותים עובדים בליווי אינטנסיבי של מנחי המכון הדמוקרטי, מפתחים תוכניות ושיטות המקדמות למידה חווייתית, עדכנית ויצירתית, היוצרת הנעה של הילדים ללמידה.

מ"מ ראש העירייה, ליעד אילני: "מדובר בצעד ראשון בתכנית שלנו להפוך את רמת-גן לבירת החינוך לגיל הרך של ישראל. מועצת החינוך העירונית שמוקמת בימים אלו תפעל, בין היתר, לקידום מטרה זו בכלל מוסדות החינוך בעיר".

 

צילום: באדיבות בית ספר רמת חן

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות