חינוך

פחד בגן: איך קורה שילד בגן ילדים ממלכתי-דתי בבת ים משליט טרור עם אלימות על הילדים ואיש לא מתערב? ההורים: "הילדים חוזרים עם שטפי דם"

 

"בעקבות אחת התקריות האלימות נדרשנו ללכת למוקד כי חששנו לשבר באצבע. פנינו שוב לגננת ולמפקחת, שהתנהגה אלינו בצורה מזלזלת ובוטה, וכל אחת משליכה את האחראיות על השנייה ואין טיפול מונע. גם הסייעת בגן סובלת מהאלימות ומקבלת  מכות על בסיס קבוע ואינה יכולה להשתלט עליו. פנינו להורים שלו אך נתקלנו בגידופים מזעזעים. הילדים שלנו בוכים בכניסה לגן ובערב שלפניי ולא רוצים להגיע לגן. חיכינו שיטפלו בבעיה הזאת והינה חלפה לה שנה והאלימות הנוראית הזאת לא חלפה. אנחנו לוקחים את ילדנו לפעמים מוקדם מהפחד. יש לילדנו עוד שנה להעביר ביחד הילד האלים ואנחנו לא מתכוונים להעביר את השנה הקרובה באותה מתכונת. מספיק חיכינו שנה שלמה שזה יותר מדיי ללא פתרון משמעותי… תעזרו לנו לפניי שיקרה פה אסון….. הילדים שלנו לא אמורים להרגיש ככה לא בטוחים וצרחות עד השמיים בגלל שהם מפחדים להיכנס לגן.

פניות לאגף החינוך ולמחלקה לגיל הרך נענו בהבטחה שיעזרו לנו. רשמנו מגילות דיברנו במשרדים שם ואין מענה אין חזרה והסינונים בשיאם. אנחנו לא מתכוונים לעבור על האלימות הזאת בשתיקה! במיוחד כפי שציינתי שיש לנו עוד שנה להעביר עם אותו ילד… שנה שלמה של פחד…. מה יהיה… להיות על קוצים… לקבל טלפון מהגננת על מקרה חריג היום כמו בכל שבוע. למה אנחנו צריכים להרגיש ככה???….. למה הילדים שלנו צריכים לסבול אלימות מילולית ופיזית….. 

תגובת המחלקה לגיל הרך הייתה: 'תעברו את ילדכם גן'. אגף החינוך היקר בבת ים, הילדים שלנו אינם אשמים ואנחנו לא נעביר ולא נעשה להם טראומה ונרחיק אותם מהחברים או מהגננת שהם אוהבים. סך הכל אנחנו מחפשים פתרון לבעיה הבלתי נגמרת הזאת. אנחנו משלמים כל כך הרבה לעירייה לשירות החינוכי ואין לנו מענה פשוט ביזיון עד לכתיבת מכתב זה אנחנו עדיין מחכים לתשובות שעדיין רחוקות מלהגיע….. אנחנו לא נפתח את שנת הלימודים אנחנו נשבית ונזעק לתקשורת וכול המחדלים האלה יצאו החוצה… מעניין מה היה קורה עם זה היה הילד שלהם".

אמא אחרת סיפרה עוד: "הילד שלי פוחד ללכת לישון כדי שלא יגיע הבוקר כי בכל יום הוא מקבל אגרופים בבטן ובאיבר המין כחלק משגרת היום שלו.

הילד המכה לא עבריין, הילד סובל והוא זקוק לעזרה. ילד שפושט לילדה את התחתונים בחצר וגורם לילד אחר לדמם, זקוק לכל העזרה שהוא יכול לקבל. אבל בינתיים גם הילדים האחרים סובלים".

מערכת "ניוזים מרכז" פנתה לעיריית בת ים ושאלה מדוע לא נעשה דבר להרחקת הילד האלים מגן הילדים.

מעיריית בת-ים נמסר בתגובה: "עם היוודע המקרה, במהלך שנת הלימודים הקודמת, פעלה העירייה, בשיתוף הצוותים החינוכיים, למתן מענה מיידי למניעת הישנות המקרה, ואגף החינוך ומנהליו מצויים בקשר עם הורי הילדים בגן עד סיום הטיפול. עיריית בת ים עומדת לצד כל ילדיה, וגם במקרה הזה, אנו נסייע ככל הניתן על מנת להעניק סיוע במידת הצורך".

 

צילומים: דבוצת בת ים בוחרת חינוך

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות