עיריית קריית ביאליק מקדמת את תוכנית אזור אוויר נקי בעיר

עיריית קריית ביאליק בשיתוף המשרד להגנת הסביבה ואיגוד ערים, יקיימו תהליך שיתוף הציבור לצורך הכנת תכנית אופרטיבית להפחתת הזיהום ומתוך מטרה לאפשר שקיפות ושיתוף קבוצות שונות באוכלוסייה בתהליך קבלת ההחלטות.

בשלבים הראשונים יתבצע סקר ספירת תנועה בכדי ליצור מאגר נתונים לאזורי זיהום אויר. ייקבעו צירי תנועה בהם תינתן הרשאה למעבר מכוניות העובדות על דיזל. רכבים מזהמים יידרשו להתקין מסנני פליטה המפחיתים את הזיהום. בהמשך, תתבצע אכיפה על ידי מצלמות ונציגי האיגוד.

ראש העירייה אלי דוקורסקי מסר: "החלטנו להגביר את מאמצינו ולשמור על קריית ביאליק ירוקה ונקייה גם בנושא אויר נקי. בעוד כחודשיים נוכל לקבל מיפוי ראשוני של רחובות הקריה והשפעת כניסת משאיות אליהם. אנו נקיים הליך שיתוף הציבור בו יוצגו ממצאי הבדיקה. לאחר מכן נחליט, אם על העיר כולה תיאסר כניסת רכבים כבדים ומזהמים. נחוקק חוק עזר עירוני שיאסור כניסת אותם רכבים ונבצע אכיפה. כמו כן נמשיך לפעול להבטחת אויר נקי בקריית ביאליק".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות