אושרה תוכנית גדולה לפינוי בינוי ברחוב קק"ל בקריית ביאליק, בה יבנו 1,532 יחידות דיור חדשות

הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית אישרה את בקשת עיריית קריית ביאליק לקדם במשותף תוכנית פינוי בינוי ברחוב קק"ל בעיר

הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית אישרה את בקשת עיריית קריית ביאליק לקדם במשותף תוכנית פינוי בינוי ברחוב קק"ל בעיר והכריזה על המתחם כמקודם ב”מסלול רשויות”, דהיינו , המתחם יתוכנן על ידי עיריית קריית ביאליק והרשות הממשלתית להתחדשות עירונית, עם תקצוב מלא לתכנון ועבודה חברתית.

צוות התכנון ייבחר בשבועות הקרובים ויחל בעבודתו. העירייה לקחה על עצמה את תכנון המתחם כדי לגבש ראיה עירונית כוללת, שתבטיח את מלוא התמורות לדיירים הקיימים, מערכות כבישים וחניה, צורכי ציבור ועוד.

הפרויקט נמצא בין הרחובות קרן קיימת לישראל לשדרות ההסתדרות. במתחם קיימות 288 יחידות דיור אשר יהרסו, ובמקומן ייבנו 1,532 יחידות דיור חדשות בנוסף ל-1,860 מ”ר למסחר ו-6,100 מ”ר למשרדים. לאחר אישור התוכנית יוכלו היזמים והחברות לפעול ליישום התוכנית שיגבשו העירייה והרשות הממשלתית להתחדשות העירונית.
הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית  ועירייית קריית ביאליק פועלות במטרה לשמור על רציפות והמשכיות העבודה גם בעת חירום זו, ולייצר עתודות תכנון של דירות ממוגנות עם תשתיות מודרניות .
ההכרזה על המתחם מקנה ליזם את הטבות המס הקבועות בחוק, שהינן נדרשות למימוש הפרויקט, וכן מחילה עליו את ההסדרים הקבועים בחוק בנושא “דייר סרבן”.

מהעירייה נמסר: "אנו מודים לרשות הממשלתית להתחדשות עירונית ולמנכ”ל הרשות, אלעזר במברגר, על הכרזת המתחם ברחוב קק"ל כתוכנית פינוי בינוי".

 

צילום: עיריית קריית ביאליק

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות