עובדי עיריית קריית ביאליק עוברים הדרכה בנושא אבטחת מידע וסייבר

כידוע, רוב מתקפות הסייבר המוצלחות, כולל מתקפות כופר ופישינג, מסתמכות על "עזרה מבפנים" על מנת להוציא אל הפועל את המתקפה

במילים אחרות, התוקפים מנצלים את תום ליבם של עובדי הארגון המפעילים באופן לא מודע את הקוד הזדוני במערכת המחשב של הארגון. כדי להפחית באופן במשמעותי את הסיכוי למתקפת סייבר, יזמה מחלקת מערכות מידע בעיריית קריית ביאליק את ימי העיון וההדרכה לכל עובדי הרשות המשתמשים במחשבי העירייה. יום העיון נועד להגדיל את מודעות העובדים לתחום הסייבר ולשיטותיו.

במסגרת ההדרכה לומדים העובדים כיצד ניתן לזהות באופן שוטף את ניסיון המתקפה ולהתמודד איתה באופן מיטבי. מטרת ההדרכה היא לתת לעובדים את הנתונים הבסיסיים לגבי אבטחה ברשת, ללמד אותם על דרכי הפעולה של פשעי הרשת וכלים לזיהוי אירוע סייבר פוטנציאליים על מנת להפוך את העובדים מ"החולייה החלשה" של ששרשרת האבטחה הארגונית לקו ההגנה הראשון של העירייה.

מנהל מערכות המידע של עיריית קריית ביאליק, דני אלטרוביץ, שיזם את הפרויקט מסר: "העירייה מנהלת מאגרי מידע רבים בהם ישנם נתונים רגישים של אלפי תושבי העיר. כדי לשמור על המידע מאיומי מתקפת סייבר, חשוב שלעובדים יהיו כלים ומיומנויות כדי למנוע את המתקפות. במסגרת ההדרכה עובדי העירייה לומדים מהי מתקפת פישינג וכופר ואיך ניתן לזהותה, מהי החשיבות של הסיסמאות ואיך ניתן לדעת שהמייל שקיבלנו הינו בטוח".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות