מבצע 3000 בלונים בטירת הכרמל: מתנדבות האגודה להתנדבות מעלות את המורל בזמן מלחמה

פעילות יוצאת דופן של בנות השירות הלאומי מתנדבות האגודה להתנדבות, והגרעין התורני "בגדלות", בעיר טירת הכרמל הפכה לאירוע מרגש שהביא אור ותקווה בייחוד בזמן קשה זה של מלחמה. במהלך הלילה האחרון, עם תחילתו של חודש אדר, חודש שכל מהותו שמחה, מעל 3000 בלונים נופחו וקושטו על הרכבים ברחבי העיר, יוזמה שהפכה את האזור למרחב של שמחה ואופטימיות בצל המציאות המורכבת

המתנדבות, בהובלת רכזת האגודה להתנדבות, בת-אל לברן, ובשיתוף מתנ"ס טירת הכרמל, יצאו לרחובות העיר עם מטרה אחת: להעלות את רוח התקווה ולחזק את המורל של תושבי העיר והסובבים אותם. הבלונים, עם הכיתוב "משנכנס אדר מרבין בשמחה", הוצמדו לרכבים ויצרו נוף צבעוני, משמח, ומחמם לב.

התגובות למיזם לא איחרו להגיע, תושבי העיר והאזור הופתעו והתרגשו מהיוזמה, וברכו את המתנדבות על הרעיון המבורך. המתנדבות הראו שגם מעשה קטן כמו קישוט בבלונים יכול להביא אור ושמחה ללבבות האנשים ולחזק את התחושה של קהילה חזקה ומאוחדת.

אלינור ישראלי, מנהלת מחוז צפון באגודה להתנדבות: "הבלונים בטירת הכרמל הפכו לסמל של תקווה וחוזק קהילתי. אני גאה במתנדבות שלנו שהיו מעורבות במיזם הזה, ובכלל בכל הרעיונות היצירתיים של המתנדבות להרמת המורל וחיזוק החוסן של החברה בישראל."

האגודה להתנדבות
האגודה להתנדבות
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות